וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי שבר את השיא של רונאלדו: הכי הרבה לייקים לתמונת ספורט באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 10:45

התמונה של מסי חוגג עם הגביע אחרי הזכייה בקופה אמריקה ריגשה את העולם וגרפה יותר מ-20 מיליון לייקים, אבל הארגנטינאי רחוק מאוד מהפסגה העולמית. המספרים

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

תמונת אינסטגרם של ליאונל מסי מחזיק את הגביע שבו זכתה ארגנטינה בקופה אמריקה שברה את שיא הלייקים לתמונת ספורט באינסטגרם - למעלה מ-20 מיליון. כזכור, בשבוע שעבר חובבי הכדורגל התרגשו עם מסי, שסוף סוף בגיל 34 הצליח לזכות עם הנבחרת הלאומית בתואר יוקרתי כשארגנטינה גברה 0:1 על ברזיל בגמר הקופה אמריקה. מסי הנרגש העלה תמונה לחשבון האינסטגרם עם הגביע, וכתב: "איזה שיגעון יפהפה! זה לא ייאמן! תודה לך, אלוהים! אנחנו האלופים!".

הפוסט, שממשיך לצבור עוד ועוד לייקים, שבר את השיא שבו החזיק כריסטיאנו רונאלדו - שקיבל 19.8 מיליון לייקים אחרי שנפרד מדייגו מראדונה בפוסט מרגש אחרי מותו של האגדה הארגנטינאית. באותו יום כריסטיאנו חלק תמונה שלו עם דייגו וכתב: "היום אני נפרד מחבר, בעוד העולם נפרד מגאון נצחי, אחד הטובים בכל הזמנים, קוסם על זמני, שעזב אותנו מוקדם מדי, אבל מורשתו תישאר לעד".

אגב, הפוסט עם הכי הרבה לייקים אי פעם באינסטגרם הוא תמונה של ביצה, שקיבלה 55 מיליון לייקים. אחריהם אריאנה גראנדה (תמונות חתונה) עם 26.7 מיליון, הראפר XXX Tentacion עם 25 מיליון לייקים לתמונות מלפני מותו, שני פוסטים של הזמרת בילי אייליש, ומסי "רק" במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully