וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אני מעריך שעומרי כספי יישאר בכדורסל ויתרום לצעירים"

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 10:20

מאמן מכבי ראשון לציון התייחס לכוכב שפרש, ובריאיון לרדיו צפון 104.5 גם נתן טיפ ליפתח זיו שהצטרף למכבי ת"א: "צריך להמשיך להיות צנוע וכל צ'אנס שנותנים לך, קח אותו"

פרישתו של כוכב הכדורסל עומרי כספי מפעילות כשחקן פעיל גרמה כצפוי לתגובות מרגשות רבות בתקשורת. כוכב העבר ומאמן מכבי ראשל"צ בליגת העל, גיא גודס, אמר הבוקר ליואב מינץ ברדיו צפון 104.5: "עומרי הוא אגדה. אני בטוח שבמערכת של מכבי תל אביב חושבים על תפקיד לכספי. אני מעריך שכספי יישאר בכדורסל ויתרום לצעירים". גודס גם מנדב טיפ לכדורסלן יפתח זיו המצטרף הטרי למכבי ת"א: הוא עשה שינוי גדול. צריך להמשיך להיות צנוע, להתאמן חזק וכל צ'אנס שנותנים לך, קח אותו".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל גלבוע/גליל קרי בלאקשייר. לילך וייס רוזנברג
"החליט לקום בבוקר ולהנות עם הילדים שלו ולא לחוות את הכאבים". כספי/לילך וייס רוזנברג

גודס על כספי: "קשה מאוד להגיד, זה אישי, בכמה שנים האחרונות שהוא עבר כמה פציעות וחלק טורדניות. הפציעות האלו יכולות להשפיע על כל הגוף. עומרי בשנים האחרונות סחב כל מיני פציעות ברכיים וכאבים והפסקות כנראה הוא ישב עם עצמו אחרי קריירה מדהימה והחליט כנראה שזה די. הוא החליט לקום בבוקר ולהנות עם הילדים שלו ולא לחוות את הכאבים".

האם יקבל תפקיד במכבי תל אביב? גודס: "קשה לי לייעץ למכבי תל אביב מה לעשות אני בטוח שהם חושבים על הכל בחדרי חדרים. עומרי צריך לקחת החלטות אם להמשיך ולהיות מאמן כדורסל או להכנס למגזר העיסקי מעריך שעומרי ישאר בתחום ויתרום לצעירים".

גודס על יפתח זיו: "יפתח עשה בשנה וחצי האחרונות עשה שינוי גדול הטיפ שלי תמשיך להיות צנוע תתאמן חזק וכל צאנס שנותנים לך תיקח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully