וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: סטיבן גריי חתם לעונה אחת

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 10:19

הגארד (32, 1.96) ששיחק בעונה שעברה בפרישטרי היוונית ואיגוקאה הבוסנית הוא שחקן החיזוק הזר השני של מאורציו בוסקאליה ויחליף את סי ג'יי האריס

הפועל חולון הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הגארד האמריקאי סטיבן גריי ששיחק בעונה שעברה באיגוקאה הבוסנית. גריי הוא שיאן הנקודות במשחק בודד בליגת האלופות של פיב"א, אחרי שקלע 39 נקודות בדצמבר האחרון כשהוא מדייק ב-10 מ-13 מחוץ לקשת. בעבר היה מועמד למספר קבוצות בישראל.

"סטיבן הוא שחקן עם הרבה ניסיון בליגות טובות ובמפעלים האירופאים", אמר מאמן הקבוצה מאוריציו בוסקאליה, "מדובר בשחקן שמשפר את היכולות האישיות שלו מדי שנה. הוא שחקן אחראי עם הרבה יכולות שמסוגל לשחק עבור ועם אחרים. ההתלהבות שלו לקבל את האתגר ולהגיע לחולון גורמת לנו להיות שמחים ששחקן כזה יהיה איתנו".

סטיבן גריי, הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
שיאן הנקודות במשחק בודד בליגת האלופות של פיב"א. גריי/אתר רשמי, הפועל חולון

גריי (32, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת גונזאגה משנת 2011 שהחל את הקריירה שלו בונטספילס מלטביה. הוא שיחק בארבע השנים לאחר מכן בצרפת, עם הפסקה לתקופה קצרה בליגה בלבנון. בשנת 2016 הגיע ללבאריו היוונית, ונשאר חמש שנים ביוון, כשבמשך שנתיים וחצי הוא משחק בפרישטרי ביוון. במהלך העונה האחרונה עזב את יוון וחתם בבוסניה.

גריי הוא הזר השני שחותם בחולון הקיץ אחרי מיקאל קייזר שהגיע מלטביה והוא מחליף את סי ג'יי האריס שעזב את המועדון. מלבד השניים חתומים בקבוצה כריס ג'ונסון, פרדריק בורדיון, גיא פניני וניב משגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully