וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: שא'מרקוס קנדי חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 10:03

הפורוורד-סנטר האמריקאי, 2.03 מטר, 23, שיחק בעונה שעברה בקאנטו האיטלקית וראסטה וכטה הגרמנית. אהרוני: "שחקן אתלטי, אנרגטי ומחוייב"

בני הרצליה הודיעה היום (שני) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי שא'מרקוס קנדי (2.03, בן 23) לעונה עם אופציה של הקבוצה לעונה נוספת.

קנדי הוא בוגר אוניברסיטת מקנייז סטייט שבלואיזיאנה (דיוויז'ן 1). בשנתו האחרונות בליגת המכללות העמיד ממוצעים של 18.5 נקודות, 10.9 ריבאונדים ו-2.6 חסימות למשחק ונבחר לשחקן ההגנה של העונה בקונפרנס (סאות'רלנד). בעונה שעברה רשם את עונת הבכורה שלו באירופה, כשפתח את העונה בקאנטו האיטלקית והעמיד בה ממוצעים של 8.9 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-1.75 חסימות למשחק ב20.7 דק' בממוצע למשחק. באפריל עבר מקאנטו לראסטה ואכטה הגרמנית שם סיים את העונה.

שא'מרקוס קנדי, בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
תחנה שלישית באירופה. קנדי/אתר רשמי, בני הרצליה

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "שא'מרקוס הוא שחקן צעיר וקשוח עם הרבה אנרגיה וכישרון, הוא הראה חלק מהפוטנציאל שלו בשנה שעברה באיטליה ואנחנו מאמינים שהוא מאד מתאים לאופי וסגנון הקבוצה שאנחנו מכוונים אליו. מדובר בשחקן הגנה מצוין וחוסם מחונן, אתלט שמתאים מאד לליגה ולסגנון שאנחנו רוצים לתת לקבוצה".

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני: "ש'מארקוס שחקן מוכשר, צעיר, מאד אתלטי, אנרגטי ומחוייב לקבוצה, שחקן עם פוטנציאל להגיע לרמות גבוהות יותר בעתיד. הוא מאוד מתאים למה שאני רוצה לראות בבני הרצליה העונה ומהווה עוד חלק חשוב בפאזל שאנחנו בונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully