וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב הרשימה במבחן האחרון, וגברה 76:83 על ספרד

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 9:29

אחרי שני הפסדים ויכולת מאכזבת, האמריקאים הראו יכולת משופרת בהכנה האחרונה לפני טוקיו: דוראנט ולילארד צלפו, לאבין וג'ונסון הביאו רעננות, צפו בהיילייטס

נבחרת ארה"ב גוברת על ספרד במשחק הכנה/@usabasketball

אחרי שני הפסדים מדאיגים (מול ניגריה ואוסטרליה) ויכולת מאכזבת, נבחרת ארצות הברית בכדורסל הצליחה הבוקר (שני) לסיים את ההכנות שלה למשחקים האולימפיים עם ניצחון ומומנטום חיובי, כשהאמריקאים גברו 76:83 על ספרד במשחק המבחן האחרון שלהם לפני טוקיו.

ג'ייסון טייטום, נבחרת ארצות הברית מול ספרד. Ethan Miller, GettyImages
קצת נרגעו. ארה"ב/GettyImages, Ethan Miller

ארה"ב כבר פיגרה ב-9 הפרש במהלך המחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה האמריקאים הצליחו להראות את יכולת הקליעה שלהם, את ההגנה שמצפה מהם המאמן גרג פופוביץ' ואת האתלטיות שאמורה להוות יתרון במשחקים מול היריבות. קווין דוראנט, דמיאן לילארד וזאק לאבין קלעו ביחד 9 שלשות, וקלדון ג'ונסון, שהצטרף לסגל במקום קווין לאב, הוסיף מהירות ורעננות כשקלע 15 נקודות ב-7 מ-9 מהשדה. גם לאבין, כמו ג'ונסון, נראה טרי ונמרץ, כשגם הוא נהנה ממנוחה ארוכה ולא שיחק בפלייאוף, והרשים עם 13 נקודות.

דמיאן לילארד סיים עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים, דוראנט סיים עם 14 נקודות ו-2 חסימות. בספרד בלט ריקי רוביו עם 23 נקודות. יחד עם הניצחון על ארגנטינה, בארה"ב מעודדים. "אנחנו משתפרים מיום ליום", אמר פופוביץ', על הנבחרת שערכה רק שישה אימונים וארבעה משחקים, "פחות זה יותר. להמציא את הגלגל מחדש זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות עם החבורה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully