וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המלוכלך של לואיס המילטון? ורשטאפן העצבני פונה לבית חולים ותקף: "חוסר כבוד מצדו לחגוג ככה"

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 7:16

הנהג של רד בול נאלץ להתפנות לביה"ח אחרי שהמילטון התנגש בו והמשיך לזכייה בסילברסטון: "העונש שהוא קיבל לא תאם את המהלך המסוכן שהוא עשה"

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס עם מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1. רויטרס
סוף סוף יש תחרות, וגם יש יריבות. ורשטאפן והמילטון/רויטרס

מקס ורשטאפן לא ישכח עוד הרבה מאוד זמן את מירוץ הפורמולה 1 בסילברסטון. הנהג ההולנדי של קבוצת רד בול זינק מהמקום הראשון וכשהוא מוביל בבטחה על פני לואיס המילטון האלוף, שנהנה מתמיכת הקהל הבריטי ביציעים. אלא שכבר בהקפה הראשונה, בניסיון לעקוף את ורשטאפן בכל מחיר, המילטון פגע ברכבו של ההולנדי, שהידרדר לשוליים והשבית אותו מהמשך המירוץ.

הציוץ הביקורתי של ורשטאפן

המילטון קיבל בעקבות כך עונש של 10 שניות וירד למקום החמישי אחרי שנעצר בתחנת עצירה, אך עקף ברגע האחרון את לקלר מפרארי וניצח את המירוץ כשהוא מקזז את הפער מורשטאפן המוליך הכללי ב-25 נקודות (177 לעומת 185).

ורשטאפן פונה לבית החולים לבדיקות עם פציעות שטחיות בלבד, אך צייץ ציוץ ביקורתי נגד המילטון ומארגני התחרות: "אני מאוד מאוכזב שעקפו אותי בצורה כזו. העונש שהוא קיבל לא עוזר לנו ולא עושה צדק לעומת המהלך המסוכן של לואיס על המסלול. לראות את החגיגות שלו בעוד שאני בבית החולים זה חוסר כבוד והתנהגות בלתי ספורטיבית מצידו, אבל אנחנו נמשיך הלאה".

המילטון עצמו אמר על התקרית ש"לא ככה רציתי לנצח, אבל קורות תאונות. זאת אף פעם לא אשמתו של אדם אחד, זה תמיד משותף", ואמר לגבי יריבו ש"אני פשוט מרגיש שהוא לא צריך להיות אגרסיבי כמו שהוא". עם זאת, מנהל קבוצת רד בול כריסטיאן הורנר תקף את המילטון בחריפות: "כל נהג יודע שלא עושים מהלך כזה, זו תאונה קשה, ומבחינתי האשמה המלאה על המילטון. מזל גדול שמקס לא נפגע. זה היה מהלך נואש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully