וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס 2021 נגמר: פוג'צאר זכה, קאבנדיש פספס

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 21:34

הסלובני סיים במקום הראשון, כצפוי, בעוד הבריטי פספס שבירת שיא היסטורי וזכייה בקטע ה-35 בקריירה שלו בפוטו פיניש

אחרי שהבטיח אתמול (שבת) את הזכייה בטור דה פראנס, היום זה גם הפך רשמי וטאדיי פוגצ'אר זכה בפעם השנייה ברציפות בטור. הרוכב הסלובני בן ה-22, שבשנה שעברה הפך לרוכב הצעיר ביותר שזוכה בתואר מאז הנרי קורנה ב-1904, הפך היום לצעיר ביותר שזוכה פעמיים ברציפות בטור היוקרתי ביותר.

טאדיי פוגצ'אר טור דה פראנס. רויטרס
זכה, כצפוי, בפעם השנייה ברציפות. פוגצ'אר/רויטרס

מי שזכה בקטע האחרון, שמתנהל בעיקר לפרוטוקול ובמהלכו רוכבים 108.4 קילומטר ברחובות פריז ומסיימים בין שער הניצחון לשאנז א ליזה, הוא ואוט ואן ארט הבלגי כשמארק קאבנדיש מגיע במקום השלישי ומפספס הזדמנות לזכות בקטע בפעם ה-35 בקריירה ולקבוע שיא חדש. ואן ארט עצר את השעון על 2:39:37 שעות כשכל תשעת אלה שמגיעים אחריו קובעים את אותו זמן בדיוק.

תוצאות הסיום:

1. טאדיי פוגצ'אר (סלובניה) - 82:56:36 שעות
2. יונס וינגגור (דנמרק) - 5:20+
3. ריצ'רד קרפאס (אקוודור) - 7:03+
4. בן אוקונר (אוסטרליה) - 10:02+
5. ווילקו קלדרמן (הולנד) - 10:13+

עומר גולדשטיין רוכב אופניים ישראלי. רויטרס
"הייתי טוב, אבל אני יכול להיות יותר טוב". גולדשטיין/רויטרס

עומר גולדשטיין, שסיים במקום ה-122 הכללי מתוך 141 משתתפים, אמר בסיום: "זה היה המירוץ הכי קשה שעשיתי אי פעם. אבל גם הכי מהנה. איך שני הדברים מסתדרים ביחד ? כנראה שאתה צריך להיות רוכב תחרותי כדי להבין זאת: סבל זה חלק מהספורט הזה ואתה חייב לדעת להינות ממנו. צברתי חוויות שלעולם לא אשכח. בחלק מהימים הייתי טוב ממש. בחלק מהקטעים , פחות. יצאתי לבריחה באחד הקטעים, מה שהייתה מטרה שלי בטור, אבל ניסיתי לצאת לבריחות נוספות שלא צלחו. מה זה אומר? שאני מסיים את הטור הזה ברגשות מעורבים. הייתי טוב. אבל אני יכול להיות טוב יותר. רוכבים וותיקים אומרים שזה היה הטור הכי קשה והכי אינטנסיבי בשנים האחרונות - כך שאני מניח שאני יכול להיות מרוצה שצלחתי אותו. מצד שני- אני משוכנע שאני יכול לתת יותר - ולי אין ספק שאם וכאשר אקבל את ההזדמנות להופיע בטור בשנים הבאות - אני אשיג יותר. אולי אפילו הרבה יותר. כן, גם להתמודד על נצחון באחד השלבים בטור דה פראנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully