וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו: "הקצב פה באימונים הוא משהו שעוד לא חוויתי"

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 20:02

חלוץ וולפסברגר שיתף את חוויותיו מהאימונים הראשונים בקבוצתו החדשה: "אליאל פרץ עוזר לי להתאקלם, התרשמתי לטובה מהמאמן"

תאי בריבו התראיין היום (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למעבר שלו ממכבי פתח תקוה לוולפסברגר האוסטרית, שם ישתף פעולה עם הקשר אליאל פרץ.

"אני מתאקלם ואליאל עוזר לי המון", סיפר בריבו, "אני פה כבר תשעה ימים ומתאמן עם הקבוצה, ולמרות שלא הייתי חלק מהאימונים שלפני העונה, ההבדל העיקרי שאני רואה בין האימונים כאן לעומת האימונים בארץ, קשור בקצב האימון. הקצב פה הוא משהו שעוד לא חוויתי, אין מנוחה באימונים, והכי חשוב זה שהכול קורה עם הכדור. גם כשעושים כושר זה עם כדור, ולא סתם רצים".

"ישר השתלבתי עם הקבוצה באימונים המלאים, אבל כשהיה להם משחק גביע בסוף השבוע האחרון שלא יכולתי לשחק בו, אז אני ועוד שני שחקנים נשארו פה בוולפסברגר ועשו לנו אימון כושר אישי", אמר בריבו. "בקומפלקס של הקבוצה יש שני מגרשים, אנחנו מתאמנים ממש באצטדיון. התרשמתי לטובה מהמאמן הגרמני, הוא דיבר איתי, שאל אותי אם אני צריך משהו ואם דואגים לי".

עונת הכדורגל האוסטרית תיפתח כבר בשבוע הבא, ובינתיים בריבו מסתגל לחייו החדשים במדינה. "יש לי כבר אוטו ודירה עדיין לא, אבל דאגו לי למלון", הוא שיתף. "הם ביקשו מאליאל לעזור לי, הוא נכנס לשנה השנייה שלו פה והוא דואג לי להכול. הבנתי מאליאל שהם גם מתחשבים בחגים היהודיים".

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully