וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמת ענק בפורמולה 1: המילטון התנגש בורשטאפן וניצח בסילברסטון

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 19:24

האלוף שזינק שני פגע ברכבו של המוליך כבר בהקפה הראשונה וזרק אותו מהמסלול. הוא נענש ב-10 שניות וירד למקום החמישי, אך סיים כמנצח וצימק את הפער מהמוליך לשמונה נקודות בלבד

לואיס המילטון עם מקס ורשטאפן פורמולה 1. רויטרס
רגע התאונה בין המילטון לורשטאפן/רויטרס

דרמת ענק במרוץ הפורמולה 1 בסילברסטון שבאנגליה. לואיס המילטון האלוף, שזינק שני אחרי מקס ורשטאפן המוביל בדירוג הנהגים, ניצח את המרוץ העשירי העונה, אחרי קאמבק ותאונה שלא תישכח עוד הרבה זמן. המילטון נכנס ביריבו כבר בהקפה הראשונה והשבית את הרכב של ורשטאפן, שנכנס במחסום הצידי ויצא מהרכב כשהוא מתקשה ללכת. התאונה הזו בין השניים השביתה את הנהג ההולנדי של רד בול וגרמה לכניסתן של מכוניות הביטחות ולעצירת המרוץ לכמעט שעה.

ורשטאפן, שניצח את מרוץ הספרינט אתמול, הגדיל את הפער מהמילטון בראש דירוג הנהגים ל-33 נקודות לפני המרוץ הזה, אך המהלך "המלוכלך" של הבריטי לעיני הקהל הביתי הבטיח שהוא לא יקבל ניקוד במרוץ הזה. אחרי כמעט שעה של הפסקה במרוץ, המכוניות הוזנקו שוב כאשר שארל לקלר מפרארי זינק ראשון והמילטון שני.

לאחר שחודש המרוץ התברר העונש של המילטון: הבריטי נענש בעיכוב של 10 שניות, כאשר בהקפה ה-27 הוא נכנס לתחנת העצירה כדי לרצות את העונש ויצא ממנה כשהוא במקום החמישי. אלא שהמילטון התעשת, עקף את נוריס ובוטאס ושתי הקפות לסיום המרוץ חלף גם על פני לקלר מפרארי וניצח את המרוץ הזה לעיני הקהל הביתי שלו. ואלרי בוטאס חברו של המילטון למרצדס סיים שלישי. זה היה הניצחון ה-99 (!) בקריירה המופלאה של המילטון והשמיני בסילברסטון המסלול האהוב עליו והמסלול שאולי יהיה זה שיסמן את המהפך שלו בדרך לאליפות פורמולה נוספת.

לואיס המילטון מרצדס. רויטרס
עקף גם את לקלר בדרך לניצחון הדרמטי של העונה/רויטרס

דירוג הנהגים (אחרי עשרה מרוצים)

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 185 נקודות
2. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 177
3. לנדרו נוריס (בריטניה, מקלארן) 113
4. ואלרי בוטאס (פינלנד, מרצדס) 108
5. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול (104

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully