וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שכבש את הרשת ועורר סערה: רונאלדיניו חותם למעריצה על החזה

רגע לפני ההמראה לישראל לקראת קלאסיקו האגדות, הכוכב האגדי ששוהה בארצות הברית קיבל בקשה חריגה, וסיפק רגע שנוי במחלוקת. צפו בסרטון שכבר צבר מיליוני צפיות

רונאלדיניו לקראת משחק האגדות בין כוכבי ברצלונה לבין כוכבי בית"ר ירושלים/יח"צ

רגע לפני ההמראה לקלאסיקו האגדות בישראל, רונאלדיניו שוב מככב בכותרות בהקשרים מפוקפקים. הסיבה הפעם: סרטון שנוי במחלוקת שהופץ בימים האחרונים, ובו הוא נראה חותם למעריצה אמריקאית על החזה, בהתאם לבקשתה.

בסרטון שהופץ אתמול (שבת) ברשתות החברתיות וכבר זכה ליותר משני מיליון צפיות, נראית המעריצה מבקשת מכדורגלן העבר האגדי לחתום לה במקום אינטימי, ורונאלדיניו נענה לבקשה מבלי למצמץ, על אף המבוכה הקלה. שלא כהרגלו, רונאלדיניו לא נראה בסרטון מחויך או משועשע מהסיטואציה, אבל גם לא מתנגד לבקשה המשונה, כשהמעריצה האלמונית מגיבה בשמחה.

צפו בסרטון מעורר המחלוקת

רונאלדיניו נמצא בימים אלו בארצות הברית, וכהרגלו מרבה לבלות. לפי דיווחים בארצות הברית, הוא נצפה אמש מבלה במועדון לילה במיאמי בשעות הקטנות של הלילה, כשהוא מזמין משקאות במאות דולרים.

אחד הבליינים ששהה במחיצתו אמר לתקשורת האמריקאית בעילום שם ש"הוא הגיע למועדון בסביבות חצות, והתחיל לשתות בלי הפסקה. היו שם שלושה סיבובים של שמפניה וטקילה, וכולם רצו לחגוג איתו".

רונאלדיניו חותם למעריצה על החזה. מתוך טוויטר, צילום מסך
לא מפסיק לבלות, ולהסתבך. רונאלדיניו והמעריצה/צילום מסך, מתוך טוויטר

במהלך היום אמור רונאלדיניו להמריא ממיאמי לישראל, כדי לקחת חלק בקלאסיקו האגדות של שחקני העבר של ברצלונה מול שחקני העבר של ריאל מדריד. חלק מהשחקנים כבר המריאו הבוקר מספרד לישראל, אבל רונאלדיניו כמו גם ריבאלדו ודקו, אמורים להצטרף מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully