וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנק גדול וסל שהבטיח ניצחון: צפו בדרק וויליאמס מככב בליגת קיץ בארצות הברית

השחקן החדש של מכבי תל אביב שומר על כושר לפני תחילת האימונים ונתן שואו בטורניר שאורגן ע"י ESPN: "מדהים לראות קהל באולמות"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

דרק וויליאמס הראה הלילה (בין שבת לראשון) קמצוץ ממה שהוא אמור להראות לאורך עונה שלמה במכבי תל אביב. הפורוורד המלהיב שהצטרף הקיץ לשורות הצהובים, לוקח חלק בימים אלה בליגת קיץ שנערכת בלוס אנג'לס, כדי לשמור על כושר לקראת פתיחת האימונים בישראל.

הלילה הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בטורניר, שאורגן על ידי ESPN וכולל 64 שחקנים מקצוענים - רובם הגדול אמריקאים שמשחקים באירופה - ושבסיומו המנצחת תזכה במיליון דולר.

וויליאמס שמשחק בקבוצת "לוס אנג'לס צ'יטרס" היה אחד מהבולטים בניצחון 73:77 על קבוצת "מנטל טאפנס", כשהוא מסיים את המשחק עם 15 נקודות, ובעיקר מציג לראווה את יכולת ההטבעה הייחודית שלו, עם שורה של דאנקים כולל הטבעה אחורית מרשימה ביותר.

הסל שהבטיח ניצחון

תקציר המשחק, כולל עוד כמה מהלכים של וויליאמס

וויליאמס היה חתום גם על הסל שהבטיח את הניצחון, שקבע יתרון של שלוש נקודות לקבוצתו בשניות הסיום אחרי ריבאונד התקפה.

"זה היה מדהים. לראות קהל באולם זה פשוט כיף. אני שמח שניצחנו, לקחתי טיסה ארוכה לכאן, ואני מקווה שננצח גם במשחקים הבאים", סיכם וויליאמס את המשחק.

וויליאמס בן ה-30, שמשחק בעמדת הפאוורד פורוורד, נבחר במקום השני בדראפט ה-NBA ב-2011 בידי מינסוטה טימברוולבס, אולם לא הצליח להתעלות ולעמוד בציפיות הגבוהות שהוצבו בפניו. את ממוצעי השיא שלו, 12 נקודות ו-5.5 ריבאונדים, הוא רשם בעונתו השנייה בליגה הטובה בעולם, ואחרי שמונה עונות נחת בבאיירן מינכן וממנה עבר לפנר ולוולנסיה. הקיץ חתם לעונה אחת במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully