וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה נלהב משיתוף הפעולה עם ג'יימס פורסט: "זה יעבוד טוב"

הישראלי רשם בכורה לא רשמית בסלטיק. מאמנו נשאל האם ישחק במוקדמות האלופות: "נראה. הוא היה בסדר, אבל הוא איתנו רק יום אחד"

תקציר ה-2:3 של סלטיק על ליל/ספורט 1

ליאל עבדה רשם אמש (שבת) הופעת בכורה לא רשמית במדי סלטיק, כשקם מהספסל בדקה ה-60 בהפסד 1:0 לפרסטון. בסקוטלנד טוענים שלילד הפלא הישראלי סיכוי מסוים לפתוח גם במוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי הקרוב נגד מיטיילנד, בשל מכת הפציעות בקבוצת הפאר הסקוטית. ניר ביטון, אגב, נמצא בספק גדול להתמודדות.

"אני תמיד מוכן לשחק", אמר עבדה. "אם המנג'ר ירצה להשתמש בי ביום שלישי, אשמח מאוד. אני תמיד מאמין בעצמי, תמיד רוצה לתת את המקסימום ולהשתפר. אני מאמין שהמועדון הזה ייתן לי הזדמנויות להראות את עצמי ולממש את הפוטנציאל שלי. השתתפתי באימון ראשון ביום שישי, אז עוד מוקדם לי לצאת בהצהרות, אבל אני מניח שאתאקלם במהרה".

המאמן אנג'ה פוסטקוגלו התייחס לסיכויים של עבדה לפתוח באמצע השבוע ואמר: "נראה. הוא היה בסדר, הוא איתנו רק יום אחד, רצינו לתת לו קצת דקות אבל לא מתוך כוונה לשפוט אותו - פשוט כדי להכיר את השחקנים".

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Rob Casey - SNS Group, GettyImages
נכנס לעניינים. עבדה/GettyImages, Rob Casey - SNS Group

על המשחק עצמו אמר המאמן המתוסכל: "כרגע, אנחנו לא מהירים מספיק. אנחנו עובדים קשה בכל מיני חזיתות ואני מקווה שבשבוע הקרוב נוכל להודיע על החתמות של שחקנים נוספים".

בחזרה לעבדה. שחקן הכנף בן ה-19 שיתף לראשונה פעולה עם חבריו החדשים - את חלקם הוא מכיר מהמשחקים של נבחרת ישראל מול סקוטלנד: "כמובן שצפיתי במשחקים הללו ועכשיו זה מרגש לשחק עם שחקנים כמו קאלום מקגרגור, ג'יימס פורסט וריאן כריסטי. אני זוכר שראיתי את המשחק שהפסדנו 3:2, בו פורסט כבש שלושער. הוא שחקן מדהים וכבר דיברתי איתו על איך נשתף פעולה, אני חושב שזה יכול לעבוד טוב. אני אוהב לשחק בימין, אבל אין לי בעיה לשחק גם בשמאל או באמצע".

אחד השחקנים החדשים שאמורים להצטרף לסלטיק בימים הקרובים הוא החלוץ היפני קיוגו פורושאהי בן ה-26. "זה תמיד טוב כששחקנים חדשים מגיעים", אמר עבדה. "אני יודע שקיוגו הוא חלוץ נוסף, אז תהיה תחרות בריאה על מקום בהרכב. אני מוכן להתחרות - גם על מקומי וגם על תארים קבוצתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully