וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי יודיע ביום ראשון על פרישה מכדורסל

17.7.2021 / 21:01

אחד מגדולי כדורסלני ישראל בכל הזמנים ששקל להמשיך עונה נוספת במכבי תל אביב, יכנס מסיבת עיתונאים (ראשון, 20:30, שידור חי בוואלה! ספורט) ובה צפוי להכריז כי לא ימשיך לשחק. הפורוורד בן ה-33 סבל מפציעות מאז שחזר ארצה מה-NBA

מכבי תל אביב חוגגת זכייה בגביע המדינה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עומרי כספי עתיד להודיע על פרישה ממשחק פעיל. הפורוורד של מכבי תל אביב, שבשבועות האחרונים הראה סימנים כי יחליט לדחות את הפרישה שלו בעונה נוספת, צפוי לערוך מסיבת עיתונאים מחר (ראשון, 20:30), ובה אמורה לצאת ההכרזה הרשמית, כך על פי מקורביו ועל פי אנשים ששוחח עמם בימים האחרונים. ההערכות הן שאם לא תהיה הפתעה, כספי יכריז על סיום קריירת הכדורסל המפוארת שלו.

לכספי בן ה-33 יש חוזה במכבי תל אביב לעונה נוספת, אך לצהובים אופציית יציאה מהחוזה. במכבי התכוננו בתקופה האחרונה לאפשרות כי כספי יחליט שלא לפרוש, והכוונה הייתה להעניק לו חוזה מקוצץ ממה שהיה אמור להרוויח, אלא שההחלטה ככל הנראה השתנתה והשחקן אמור לסיים את דרכו.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
קריירה מפוארת בדרך לסיום. עומרי כספי/לילך וייס רוזנברג

הסיבה העיקרית שתוביל את כספי לסיום דרכו - העובדה שהוא עדיין חושש מהפציעה בברכו שהשביתה אותו למשך שנה מפעילות מסוף 2019 עד סוף 2020. החשש הוא כי פציעה נוספת עשויה ליצור החמרה משמעותית במצבו. אותה פציעה גרמה לכספי למחשבות על פרישה מלכתחילה.

כספי שב למכבי תל אביב בקיץ 2019 אחרי קריירת NBA בת עשר שנים. אחרי פתיחה מצוינת בעונת 2019/20 סבל מפציעה שגרמה לו להיעדר כשנה מפעילות. הוא שב למגרשים, אך מחלה גרמה לו להחמיץ עוד תקופה ממושכת ורק לקראת סיום העונה חזר לפעילות מסודרת כשהוא חלק פעיל מהזכייה של מכבי בגביע המדינה ובאליפות.

עוד בוואלה! ספורט

טיילר דורסי ואותלו האנטר ברשימת השחקנים החופשיים הטובים ביורוליג

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
חושש מהפציעה בברכו שהשביתה אותו זמן רב. כספי/דני מרון
הסטורי של עומרי כספי באינסטגרם לאחר ההודעה כי הוא צפוי לפרוש. מתוך האינסטגרם של עומרי כספי, צילום מסך
מתוך האינסטגרם של עומרי כספי/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של עומרי כספי

עומרי כספי עלה לבוגרים של מכבי תל אביב בעונת 2004/5 ושיחק בקבוצה ארבע שנים, כולל עונה אחת אותה העביר במדי הפועל גליל עליון. בגיל 21 נבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA על ידי סקרמנטו קינגס ובכך הפך לישראלי הראשון אי פעם שמשחק בליגת הכדורסל הטובה בעולם. בין השאר שיחק כספי ב-NBA בגולדן סטייט ווריירס הגדולה במשך עונה אחת, קליבלנד קבאלירס, יוסטון רוקטס וממפיס גריזליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully