וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צפו בשער בכורה של נונו טבארס במדי ארסנל, שנפרדה ב-2:2 מריינג'רס

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 23:45

התותחנים פיגרו פעמיים אך נמנעו מהפסד בזכות שער שוויון של אנקטייה (83). המגן החדש הבקיע בהופעתו הראשונה בקבוצתו החדשה. באיירן מינכן הפסידה לקלן

תקציר: אנדרלכט - אייאקס 2:0/ספורט1

עונת 2021/22 מתקרבת בצעדי ענק, וברחבי אירופה נערכו היום (שבת) משחקי הכנה לקראת העונה החדשה. ארסנל נפרדה ב-2:2 מריינג'רס במשחק שנערך בגלאזגו, סקוטלנד. לאון באולוגון הניגרי העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-14 לאחר בישול של ג'יימס טאברניר האנגלי. ההחתמה החדשה של התותחנים, המגן נונו טבארס הבקיע בהופעת הבכורה שלו עם חבריו החדשים, כשגנב כדור לטאברניר (כשהוא ספק נעזר בידו), השווה בעזרת רגל ימין והשתיק מיידית את הביקורות שהושמעו כשהוחתם.

שתי הקבוצות ערכו מספר רב של חילופים, והתוצאה נשמרה עד הדקה ה-75, אז הגיע סדריק איטן השוויצרי שנכנס כמחליף 13 דקות קודם לכן והשיב את היתרון לסקוטים. אדי אנקטייה, שנכנס באותה דקה עבור ארסנל, מנע הפסד מחבריו כשהשווה בדקה ה-83.

צפו בשער של נונו טבארס

אלופת איטליה אינטר חזרה מפיגור 2:0 מול לוגאנו השוויצרית ל-2:2, ולאחר מכן לניצחון בפנדלים. דנילו ד'אמברוסיו (38) ומרטין סטריאנו (54) כבשו את שני השערים שכפו שוויון עבור הנראזורי.

טוטנהאם נפרדה ב-1:1 מלייטון אוריינט, כאשר התרנגולים עלו למשחק ללא השחקנים שהיו עם נבחרותיהם ביורו האחרון. דיין סקרלט העלה את הלונדונים ליתרון בדקה ה-38, אך רואל סוטיריו הקפריסאי השווה עבור לייטון בדקה ה-72, ארבע דקות לאחר שנכנס כמחליף.

בגרמניה נערכו גם מספר משחקי הכנה, כשהאלופה באיירן מינכן הפסידה 3:2 לפ.צ. קלן. הבווארים עלו בהרכב חסר שלא כלל את מרבית שחקינהם המרכזיים. ארמינדו זיב העלה את האורחת ליתרון (7), אך קלן הפכה בעזרת שערים של יאן טילמן (19) ומארק אות' (26). ג'ושוע זירזה ההולנדי השווה עבור באיירן, אות' סגר עניין במחצית השנייה עם שערו השני במשחק (56).

בורוסיה דורטמונד, גם היא בהרכב חסר מאוד חטפה 3:1 מבוכום, העולה החדשה לבונדסליגה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, כבש סומה נובותני ההונגרי לזכות בוכום, כאשר סילבר גאנבולה הקונגולזי הכפיל שתי דקות לאחר מכן. הרברט בוקהורן קבע 0:3 מפתיע בדקה ה-78, כשמרקו פשאליץ' רק צימק עבור הצהובים-שחורים בדקה ה-83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully