וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נגד טורשאבן או בודוצ'נוסט, הגרלה קלה גם למכבי תל אביב

עוד לפני משחקי סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג, הישראליות הוגרלו בסיבוב השלישי. האלופה עדיין צריכה לעבור את דינמו טביליסי, אבל תפגוש במשוכה קלילה לאחר מכן. הצהובים עשויים לשחק נגד ספרטק טרנבה או שפשי. גם היריבות האפשריות של הפועל באר שבע ואשדוד בפנים

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

ביום חמישי יתקיימו משחקי החוץ של כל הנציגות הישראליות באירופה, אבל כבר היום (שני) הן גילו מה מחכה להן בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, כשלראשונה בהיסטוריה ארבע קבוצות ישראליות השתתפו באותה הגרלה.

המשחקים בחמישי הקרוב (הגומלין בארץ שבוע לאחר מכן):

19:00: קרבאח - מ.ס. אשדוד

19:30: דינמו טביליסי - מכבי חיפה

21:00: ארדה - הפועל באר שבע

21:30: סוטייסקה - מכבי תל אביב

שחקן מכבי חיפה סאן מנחם עם דין דוד. מאור אלקסלסי
שלוש נושרות מליגת האלופות מפרידות בין מכבי חיפה לשלב הבתים בקונפרנס ליג/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה

היריבה של הירוקים, אם יעברו את דינמו טביליסי, תהיה המנצחת במפגש בין טורשאבן (איי פארו) לבין בודוצ'נוסט (מונטנגרו). מדור בשתי קבוצות צנועות למדי, כשהמונטנגרים כמובן פייבוריטים לעלות שלב.

הירוקים נשרו מליגת האלופות ובניגוד לשלוש הישראליות האחרות נמצאים כרגע במסלול האלופות הנפרד. כאן אין מדורגות ולכן מכבי חיפה הייתה יכולה לפגוש כל אחת מתשע המנצחות במשחקי הסיבוב השני של המסלול הזה, או את שמרוק רוברס האירית. האלופה נמנעה ממפגש אפשרי עם בודו גלימט הנורבגית, שנראתה כיריבה המסוכנת ביותר ואם תעבור את טביליסי, היא אמורה לחלוף גם על פני היריבה הבאה.

בודוצ'נוסט מתבססת על סגל שכמעט כולו מקומי וכולל שם מעט מוכר - הקפפן פטאר גרביץ' ששיחק תקופה קצרה בהפועל באר שבע בעבר. המונטנגרים הפסידו 7:1 לה.י.ק הלסינקי בסיכום המשחקים במוקדמות ליגת האלופות ומדובר ביריבה מאוד חלשה. טורשאבן שתנסה להפתיע את המונטנגרים, היא קבוצה חצי מקצוענית, חברה די ותיקה במפעלים האירופים, אבל כזו שמודחת דרך קבע בשלבים מוקדמים.

אם תעבור גם את הסיבוב השלישי ותגיע לשלב הפלייאוף, מכבי חיפה לא תהיה מדורגת ותוגרל מול אחת מחמש הנושרות ממסלול האלופות של מוקדמות הליגה האירופית (שהן למעשה קבוצות כמו קייראט שנמצאות כרגע בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות).

עוד בוואלה!

בין עבדה לקניקובסקי: חמש מגמות בחלון ההעברות הישראלי

לכתבה המלאה
מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב עם שרן ייני. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב היחידה שבוודאות תהיה מדורגת גם בפלייאוף/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב

מחזיקת הגביע תהיה מדורגת לכל אורך הגרלת הנוק אאוט, כולל שלב הפלייאוף אם תגיע אליו ואם תעבור את סוטייסקה היא תשחק נגד המנצחת במפגש בין ספרטק טרנבה (סלובקיה) לשפשי (רומניה). הצהובים יהיו פייבוריטים נגד שתי היריבות, שלפחות על הנייר נראות שוות כוחות.

ספרטק טרנבה היא אחת הקבוצות הבולטות בסלובקיה ויש לה הרבה ניסיון אירופי, אבל מלבד העפלה אחת מפתיעה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אין לה הישגים משמעותיים בזירה היבשתית. החלק הקדמי שלה כולל את הניגרי הכשרוני יוסוף במידלה ואת יאן מיקאל יאו מחוף השנהב והוא בהחלט יכול להביך הגנות איטיות.

שפשי הרומנית מציגה סגל עמוס בזרים, בעיקר ממדינות מזרח אירופה והבלקן. היא סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי ברומניה וזכתה בכרטיס היסטורי לאירופה, והמשחקים נגד טרנבה יהיו הראשונים שלה במפעלי אופ"א.

איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע עם אור דדיה. לירון מולדובן
כמה יריבות קשות על הנייר. הפועל באר שבע/לירון מולדובן

הפועל באר שבע

אם הפועל באר שבע תעבור את ארדה קרדז'אלי הבולגרית, היא תהיה מדורגת, אבל זה לא אומר שהיא תלקק דבש בסיבוב הבא מכיוון שהיא תפגוש את המנצחת בין אררט ירבאן (ארמניה) לשלונסק ורוצלאב (פולין), כשהאחרונה עשויה להתברר כיריבה לא קלה. הקבוצה מבירת הנגב אגב, נמנעה ממפגש אפשרי עם סיבאספור הטורקית וסוצ'י מרוסיה.

ורוצלאב כאמור פייבוריטית נגד ירבאן והיא קבוצה שעשויה להקשות מאוד על באר שבע, אם וכאשר הן תפגשנה. דיוגו ורדאסקה שסיים את תקופת הבלהות בבית"ר ירושלים הצטרף לא מזמן לסגל עמוס יחסית בשחקנים מחצי האי האיברי. הכוכב הגדול הוא החלוץ הספרדי אריק אקספוסיטו, וגם הקשר הסלובקי רוברט פיך הוא שחקן מסוכן ליריבות.

דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
חוזר לעוד ביקור בישראל? ורדאסקה/דני מרון

מ.ס. אשדוד

האם רן בן שמעון בדרך חזרה לקפריסין, שם אימן את הנבחרת המקומית? אם אשדוד תעבור את קרבאח, היריבה הבאה שלה תהיה המנצחת במפגש בין א.א.ל לימאסול לוולאזניה האלבנית, כאשר הקבוצה הקפריסאית פייבוריטית ברורה. לאשדוד אמנם אין הרבה נקודות באירופה אחרי שנים של היעדרות, אבל אם היא תעבור את קרבאח, היא תקבל את המקום שלה ולכן היא הייתה היום בצד של המדורגות.

א.א.ל לימאסול מציגה לגיון זרים מכובד עם נציגים לספרד, צפון מקדוניה, סרביה, פורטוגל, ברזיל, קרואטיה, סרביה, צרפת, הולנד, סקוטלנד, סלובקיה וכף ורדה. אחד השמות המסקרנים או סטפן שצ'פוביץ' ששיחק באשדוד כמושאל ב-2013 ומוקדם יותר כיכב בהפועל עכו. החלוץ הסרבי כבר בן 31 ובשים האחרונות נדד במספר רב של קבוצות, עד שהגיע ללימאסול לפני כמה שבועות.

סטפן שצ'פוביץ' שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. קובי אליהו
בדרך למפגש עם האקסית? שצ'פוביץ'/קובי אליהו

המענקים

הגעה לסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג שווה 550 אלף יורו, שלב הפלייאוף מעניק עוד 750 אלף וכניסה לשלב הבתים תבטיח לכל קבוצה ישראלית 2.94 מיליון יורו. תיקו בשלב הבתים יזכה את הקבוצות ב-166 אלף יורו וניצחון יהיה שווה חצי מיליון. ראשות בית תעניק 650 אלף יורו ועלייה מהמקום השני מחצית הסכום.

התאריכים

  • משחקי סיבוב המוקדמות השני: 22 ביולי ו-29 ביולי
  • הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 19 ביולי
  • המשחקים: 5 באוגוסט ו-12 באוגוסט
  • הגרלת שלב הפלייאוף: 2 באוגוסט
  • המשחקים: 19 באוגוסט ו-26 באוגוסט
  • הגרלת שלב הבתים: 27 באוגוסט
  • המשחקים: 16 בספטמבר עד 9 בדצמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully