וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם השלימה זכייה בחמש מדליות זהב בגרנד פרי תל אביב

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 21:24

אחרי הזהב בקרב-רב, המתעמלת הבכירה של ישראל סיימה ראשונה גם בתרגילי החישוק, הכדור, הסרט והאלות: "מרגישה שאני הכי מוכנה שיכולה להיות. זהב גם לנבחרת

לינוי אשרם אחרי אליפות אירופה 2021/איגוד ההתעמלות

לינוי אשרם, אחת המועמדות הבולטות של ישראל למדליה באולימפיאדה בטוקיו, חתמה הערב (שבת) תחרות מושלמת בגרנד פרי תל אביב עם לא פחות מחמש מדליות זהב.

המתעמלת האומנותית הבכירה של ישראל, שזכתה אתמול בזהב בתחרות הקרב-רב, סיימה ראשונה בגמר החישוק עם תוצאה של 28 נקודות, קצת פחות מה-28.30 שעשתה אתמול. היא הקדימה בעשירית את אנסטסיה סאלוס מבלארוס (27.90). ניקול זליקמן, הישראלית השנייה בגמר, הסתפקה ב-26.30 ודורגה רביעית.

לאחר מכן אשרם הבריקה בתרגיל הכדור עם 29.40 נקודות ושוב סיימה ראשונה. זליקמן דורגה במקום השישי עם 26.35 נקודות. הדומיננטיות של אשרם נמשכה עם ניצחון בתרגיל האלות בזכות ציון של 28.70, ואילו זליקמן סיימה הפעם החמישית. לקינוח, אשרם תפסה את המקום הראשון גם בתרגיל הסרט, למרות הפלתו וציון נמוך של 24.10, כדי להשלים 5 מ-5 בגמרים.

לינוי אשרם מתעמלת אומנותית עם חמש מדליות זהב אחרי גרנד פרי תל אביב. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
הופעה מרשימה לפני טוקיו. לינוי אשרם מציגה את השלל/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

לאחר התחרות אמרה אשרם: "סיימתי זה עתה את תחרות ההכנה האחרונה לטוקיו. איילת זוסמן ואני עבדנו קשה מאוד בתקופה האחרונה על מנת לשפר ולייצב את התרגילים ואנחנו מאוד מרוצות מהתוצאה של העבודה האינטנסיבית שעשינו. אנחנו יוצאות לטוקיו רגועות במטרה לייצג את מדינת ישראל בצורה הטובה ביותר ובשאיפה לעשות את התרגילים בצורה הטובה ביותר שאני יכולה ולעלות לגמר הקרב רב. יחסר לי במשחקים העידוד של הקהל, אבל אני בטוחה שארגיש את העידוד של כולם גם אם הוא מהבית. המשחקים בטוקיו הם המטרה אליה איילת ואני כיוונו, ולאחר דחייה של שנה הם סוף סוף הגיעו ואנו מרגישות שאנחנו מגיעות הכי מוכנות שאנחנו יכולות למשחקים. תודה לכולם על התמיכה, נתראה במשחקים!".

עוד בוואלה!

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב בגרנד פרי תל אביב

לכתבה המלאה
נבחרת ישראל התעמלות אומנותית. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
גם הנבחרת חגגה עם הזהב/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

הנבחרת הקבוצתית של ישראל, שזכתה גם היא בזהב בקרב-רב אתמול, אספה עוד מדליה מוזהבת בגמר 5 הכדורים עם 49.25 נקודות, הרבה לפני אוקראינה שהשיגה 47.15 ואזרבייג'אן שסיימה שלישית עם 43.7. הנבחרת כוללת את אופיר דיין, יוליאנה טלגין, יאנה קרמרנקו, נטלי רייץ וקארין וקסמן. אירה ויגדורצ'יק היא המאמנת הראשית ואיתה בתה רחלי פייגה ויגדורצ'יק ונועה קדו.

ישראל זכתה במדליית זהב מדינתית בתחרות הג'וניור, אחרי שאדר פרידמן סיימה במקום הראשון בתרגילי החישוק, הכדור והאלות. דניאלה מוניץ סיימה במקום השני בתרגיל הסרט.

סוניה לייפמן בת ה-16 זכתה במדליית ארד בקרב רב לדרגות סניור. לייפמן סיימה עם 87.75 נקודות ודורגה שלישית, כשלפניה אוויטה גריסקנס האמריקאית עם מדליית הזהב ואנה קמנשצ'יקובה הבלארוסית עם הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully