וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה: "שמעתי לראשונה על ההתעניינות של סלטיק לפני כשבוע וחצי"

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 11:21

הישראלי סיפר על המגעים ("ניסיתי שיהיו דיסקרטיים") והאפשרות שיפתח במוקדמות האלופות בשלישי: "אני מוכן, זה יהיה חלום"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 3:1/ספורט3

מיום ליום, עושה רושם שהסיכויים של ליאל עבדה לפתוח במדי סלטיק כבר במוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי הבא מול מיטיולנד נראים גבוהים יותר. קבוצת הפאר הסקוטית סובלת ממכת פציעות אבל ילד הפלא הישראלי, שהספיק לערוך אימון אחד בלבד, מוכן לאתגר. "אני תמיד מוכן לשחק, ואם המנג'ר יבקש ממני לשחק ביום שלישי אשמח מאוד", אמר ל"סקוטיש סאן". "אין שום בעיה, תמיד אתן את המקסימום בשביל הקבוצה. לשחק בליגת האלופות זה חלום מבחינתי, זו היתה המטרה שלי כשהתחלתי לבעוט בכדור בגיל 5. להגיע למקום הזה עם סלטיק זה חלום".

עבדה הוסיף וסיפר על הרושם הראשוני שקיבל מהקבוצה: "אני מקווה שנוכל לעשות דברים יפים השנה. צפיתי בהרבה משחקים של סלטיק בעבר ובעונה שעברה, אני מכיר את המעמד שלהם בסקוטלנד ובאירופה ואני נרגש מאוד. אני מרוצה שהמנג'ר שלנו רוצה לשחק התקפי, זה גם הרצון שלי. זה המשחק שלי - אני רוצה להבקיע וליצור הזדמנויות טובות, המטרה שלי היא לזכות על סלטיק באליפות. זהיה חלומי".

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Ross MacDonald - SNS Group, GettyImages
נכנס לעניינים. עבדה באימון אמש/GettyImages, Ross MacDonald - SNS Group

שחקן הכנף בן ה-19 הודה שחשש שהמעבר ייפול, כמו שקרה עם דינמו קייב בינואר שעבר: "אחרי החוויה הזו, העדפתי שלא לדבר יותר מדי. אף אחד בישראל לא ידעה על המגעים שלי עם סלטיק עד שחתמתי. אני יודע שהרבה ישראלים עשו את הצעד הזה לפני, אבל בהתחלה לא דיברתי איתם. עם העברות כל כך גדולות, עדיף להיות דיסקרטי. שמעתי לראשונה על העניין שסלטיק מגלה בי לפני שבוע וחצי בערך, הייתי נרגש מאוד שקבוצה כל כך גדולה רוצה אותי ומיד החלטתי שאני רוצה להצטרף. הכל התקדם מהר מאותו רגע".

לאחר הסיכום, סיפר עבדה, שוחח עם חברו לקבוצה ניר ביטון ועם בירם כיאל, ששיחק בסלטיק בעבר: "ניר עזר לי המון, גם בירם היה נהדר. קיבלתי אינפורמציה טובה מאוד, אני השמח באדם עכשיו".

עוד בוואלה!

ליאל עבדה: "העמדה המועדפת עליי היא בימין, ניר ביטון יעזור לי"

לכתבה המלאה

על ההשוואות בינו ובין מנור סולומון אמר: "כמוני, גם הוא התחיל במכבי פתח תקוה ועכשיו הוא מצליח באירופה. הוא דוגמא טובה עבורי, אני אוהב אותו מאוד. בחו"ל, אהבתי מאוד לצפות בקיליאן אמבפה. הוא עשה דברים מדהימים כבר בגיל צעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully