וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן דרש מברצלונה להשלים את שכרו, ונענה: אז אולי נשאיר אותך

בצרפת טוענים שהעסקה עם אתלטיקו הולכת ומסתבכת: החלוץ לא משוכנע שהוא מעוניין בקאמבק, בארסה מסרבת לחזור על הטעות עם סוארס

תקציר הניצחון הסנסציוני של שוויץ על צרפת בפנדלים בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

אחרי שכבר נראה היה שהעסקה הגדולה של הקיץ בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד קרובה להיסגר, מתגלים מכשולים בדרך. לפי "קאדנה סר", רשימת הדרישות של ברצלונה היא לקבל בתמורה לאנטואן גריזמן את סאול לצד סכום כסף (לפי הערכות, כ-15 מיליון יורו), ובנוסף היא מתעקשת שלא להשלים את שכרו של החלוץ הצרפתי.

הדרישה האחרונה עלולה להיות בעייתית במיוחד: גריזמן אמור להרוויח בעונה הקרובה כ-24 מיליון יורו, בעוד המשכורת של סאול נמוכה בחצי. בארסה שמנסה להיפטר מהמשכורת הכבדה של גריזמן כדי להשלים את הארכת חוזהו של ליאו מסי, לא יכולה להרשות לעצמה לשלם לכוכב שלא משחק אצלה, כפי שקרה בעונה שעברה עם לואיס סוארס, שכיכב באתלטיקו וקיבל חלק ניכר מהשכר מברצלונה; מצד שני, גריזמן לא מוכן לוותר.

אנטואן גריזמן עם סרג'יניו דסט שחקני ברצלונה שומרים על יאניק קראסקו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
איזה מדים הוא ילבש בעונה הבאה? גריזמן נגד אתלטיקו/רויטרס

לפי דיווח ברשת RMC בצרפת, אנשיו של גריזמן הבהירו לברצלונה שיטילו וטו על העסקה אם לא יוסכם שהיא זו שתשלים את שכרו, מכיוון שאתלטיקו לא מוכנה לשלם לו יותר מ-15 מיליון יורו בשנה. תשובתה של ברצלונה, לפי הדיווח: אם כך, ייתכן שניאלץ להשאיר אותך.

ברצלונה משוכנעת שאתלטיקו "תרד מהעץ" ותסכים לתנאים שלה, ושגם גריזמן יתיישר בסופו של דבר, לטובת כל הצדדים. אבל אם זה לא יקרה וגריזמן ימשיך להתעקש, בארסה תהיה בבעיה. "בארסה יודעת שלהשאיר את גריזמן ולהחתים את מסי על חוזה חדש, זה תרחיש בלתי אפשרי. גם היא נמצאת בלחץ גדול, אבל עד שהעסקה הזו תושלם, אם תושלם, זה עלול לקחת זמן", כתבו בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully