וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בת הזוג של אוזיל שכבה עם כל השחקנים": הקלטות פלורנטינו פרס ממשיכות להביך

עודכן לאחרונה: 16.7.2021 / 16:57

ההקלטות של נשיא ריאל לא מפסיקות לייצר כותרות. הפעם הקשר הגרמני על המוקד: "הוא נהג לטוס לבת הזוג שלו במטוס הפרטי, לשכב איתה ולחזור". ויש גם טינופים על לואיס פיגו וגוטי

רונאלדו, מוריניו, ראול, קסיאס ועכשיו גם גוטי ופיגו: מסכת ההדלפות של פלורנטינו פרס בתקשורת הספרדית לא פוסקת. אחרי שבספרד חשפו את הטינופים של נשיא ריאל מדריד כלפי שחקני ומאמני עבר גדולים במועדון, כעת ב"אל קונפידנסיאל" חושפים הקלטות חדשות שלבטח לא יוסיפו שקט במועדון שנחלש מאוד הקיץ וסבל מנטישה של המאמן המוערך והקפטן האגדי סרחיו ראמוס.

שחקן ריאל מדריד בשנת 2000, לואיס פיגו. GettyImages
מסתבר שפלורנטינו לא ממש אהב אותו. פיגו במדי ריאל מדריד/GettyImages

וכעת בספרד חושפים מה שפרס אמר על פיגו, הכוכב הפורטוגלי הגדול ש"ערק" בזמנו מברצלונה והפך לאגדה גם בשורות הבלאנקוס. אלא שפרס לא התרשם מהפורטוגלי ולפי הדיווח אמר עליו: "פיגו הורס את הקבוצה, הכי טוב בקבוצה הזו היה זידאן, ללא ספק. פיגו היה בן *** בדיוק כמו ראול. שניהם היו הכי גרועים בקבוצה".

לואיס פיגו נחשב לאגדה בריאל מדריד, שאת מדיה הוא לבש חמש שנים (2000 עד 2005). הוא רשם בסך הכול 164 הופעות במדים הלבנים וכבש 37 שערים. כמו ראול, גם פיגו היה אהוב מאוד בקרב האוהדים בעיקר בזכות העובדה שהוא נטש את ברצלונה בשיא הקריירה שלו א חרי חמש שנים ועבר ליריבה הגדולה.

אמאורי שחקן יובנטוס מול גוטי שחקן ריאל מדריד. AP Photo/Victor R. Caivano, AP
גם גוטי לא חמק מהפה הגדול של הבוס שלו/AP, AP Photo/Victor R. Caivano

גם גוטי לא יצא נקי מהפה הגדול של פלורנטינו, שירה: "גוטי הוא טמבל, הוא האיוב הכי גדול של עצמו. שכרנו אידיוט, זה לא יעבוד. הוא לא מסוגל לזה". פרס טען מאוחר יותר ב-2016 שהוא החזיר את גוטי למועדון ונתן לו לאמן במחלקת הנוער, אבל אחרי שנתיים בלבד, גוטי עזב את המועדון שוב בגלל שהבין שהוא לא יכול לשדרג את הקבוצה שלו.

לפי הדיווחים פרס ניסה והצליח להיפטר מפרננדו היירו שיצר בעיות גדולות. הוא גם מכר את פיגו, אבל לא היה יכול לעשות כלום נגד ראול בגלל התמיכה הגדולה שהייתה לו מהאוהדים.

אבל אלו לא היו הקורבנות היחידים של פרס: בהקלטה נוספת משנת 2012, נשמע פרס מטנף על מסוט אוזיל וחושף סיפורים מביכים מחדר ההלבשה. "כשאוזיל הגיע לריאל מדריד, הוא החליף את בת הזוג שלו בדוגמנית ממילאנו אבל נפרד ממנה אחרי שז'וזה מוריניו חשף בפניו שהיא שכבה עם כל שחקני אינטר ומילאן, וגם עם אנשי הצוות המקצועי. אחר כך אוזיל כבר גילה את מדריד ושינה את אורח החיים שלו. הוא זרק את בת הזוג שלו לכל הרוחות והחליף אותה בדוגמנית איטלקייה. אני זוכר שהוא היה לוקח אותה במטוס הפרטי שלו, מז**** איתה, וחוזר למדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully