וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במ.ס. אשדוד: "יש לנו עוד הרבה עבודה בבניית הקבוצה"

16.7.2021 / 6:57

באיו הצטרף אל מצבת הפצועים של הקבוצה, שכוללת את אוואני וכנעאן, ועכשיו מחפשים באשדוד חלוץ זר במקום דין דוד שעזב

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

דאגה גדולה במ.ס. אשדוד ממצב הסגל. אל חמודי כנעאן וטימותי אוואני, שייעדרו בתקופה הקרובה ולא ישותפו במשחקים של מוקדמות הקונפרנס ליג, מצטרף פאהד באיו, שפתח אתמול (חמישי) בהפסד להפועל באר שבע ברבע גמר גביע הטוטו, אבל הוחלף בשל פציעה בשריר רגלו והוא גם בספק גדול למשחק מול קרבאח באזרבייג'אן ביום חמישי הבא.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יחפש חלוץ זר. בן שמעון/לירון מולדובן

הפציעה של כנעאן והאבחנה כי הוא זקוק לניתוח בשל שבר מאמץ הותירו רבים בקבוצה בתדהמה, שכן בתחילה היה נדמה שמדובר רק ברגישות קלה שמחייבת מנוחה קצרה. באשדוד מתכוונים לקבל חוות דעת נוספת ממומחה לכף רגל בטרם יחליטו האם לשלוח את הקשר לניתוח שישבית אותו לשלושה חודשים. כנעאן היה מצוברח מאוד נוכח הממצאים בבדיקת ההדמייה שנערכה לו, אבל נאמר לו שיהיה אופטימי כי כאמור יבקשו בקבוצה אבחנה נוספת.

באשר לאוואני, הפציעה שלו כנראה מחייבת מנוחה של חודשיים והוא לא יוכל לפתוח את העונה. מי שעשוי לקבל יותר קרדיט עכשיו בשל הפציעה של באיו הוא זקאריה מוגיס שכמעט ולא נספר במחנה האימונים שקיימה הקבוצה בסלובניה. בקבוצה יעבדו כעת בצורה אינטנסיבית מאוד על מנת לאתר חלוץ זר מאחר שהקבוצה לא התחזקה בחלוץ אחרי מכירת דין דוד. "יש לנו עוד הרבה עבודה בבניית הקבוצה לעונה הבאה", סיכם אמש גורם במועדון, "אנחנו רחוקים מלהיות בשיא שלנו, אבל גם לא צריך להוריד את הראש ולשקוע במרה שחורה. תהיה קבוצה טובה באשדוד גם בעונה הבאה עם כל זה שעזבו אותנו שלושה שחקנים בכירים כמו דין דוד, רועי גורדנה ושלומי אזולאי".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully