וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה בהפועל באר שבע: "סקרנים מאוד לראות לאן זה יילך"

16.7.2021 / 6:44

האדומים יצאו מעודדים מה-1:2 באשדוד: "שלושת ההפסדים לאשדוד בעונה שעברה סימלו יותר מכל דבר את הנחיתות שהייתה. עכשיו פתחנו את העונה עם ניצחון ששווה הרבה". אנסה ובאריירו זכו למחמאות, שכטר מרוצה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

אף שמדובר רק בגביע הטוטו ובהכנה לעונה שתיפתח עוד חודש וחצי, בהפועל באר שבע יצאו מעודדים מאוד ומרוצים מהמשחק אמש (חמישי) מול מ.ס. אשדוד באיצטדיון הי"א אחרי ניצחון חוץ 1:2 שהעלה אותם לחצי גמר גביע הטוטו. "שנה וחצי שלא ניצחנו את מ.ס. אשדוד", אמרו אמש בהפועל באר שבע, "שלושת ההפסדים לאשדוד בעונה שעברה סימלו יותר מכל דבר את הנחיתות שהייתה. עכשיו פתחנו את העונה עם ניצחון ששווה הרבה. דווקא ניצחון על אשדוד אמור לפתוח לנו דף חדש בעונה הזו. זה ניצחון עם הרבה סמליות".

מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
לא זוכה למספיק תשומת לב? באריירו/לירון מולדובן

בקבוצה לקחו הרבה מאוד דברים חיוביים אחרי המשחק. יוג'ין אנסה במשחק הבכורה שלו בהפועל באר שבע נראה מחובר מאוד לקבוצה וכבש גם את שער הניצחון שיעניק לו הרבה ביטחון להמשך. מריאנו באריירו, שלא זוכה בעיני רבים במועדון לתשומת הלב שמגיעה לו, הבקיע שער נדיר ביופיו ולצד התרומה למשחק ההגנה לפני קו הבלמים, הוא ודאי ישאב הרבה ביטחון מהגול שלו. בקבוצה גם אהבו את הכניסה של דור מיכה כמחליף ואת הרצון של כל השחקנים לסייע לקשר שחוזר לכדורגל הישראלי אחרי עונת גלות בקפריסין. "הפרויקט הזה מעניין מאוד את התקשורת וגם אנחנו מאוד סקרנים לראות לאן ניקח את הפועל באר שבע", אמר אמש שחקן בקבוצה.

איתי שכטר, שפתח בהרכב, היה מרוצה מאוד מהאמון שנותן בו רוני לוי והוא מצפה להיות בורג חשוב בקבוצה, גם אם יביאו חלוץ זר בהמשך ואפילו ששגיב יחזקאל מועמד לפתוח במקום החלוץ הוותיק.

אחרי הניצחון אמש, יחלו בקבוצה בהכנות למשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג מול ארדה הבולגרית ביום חמישי הבא. חומר על היריבה שתארח בבולגריה בשבוע הבא, כבר נאסף ובהפועל באר שבע משוכנעים שהם טובים יותר וצריכים לעלות לסיבוב הבא. "יריבה בולגרית היא לא קבוצה שמגיעה מליגה קטנה ולכן צריך לכבד ולהתכונן בהתאם, אבל התחושה היא שיש לנו קבוצה טובה שעוד תלך ותשתפר מאימון לאימון וממשחק למשחק", סיכמו במועדון.

אריאל הרוש שעמד אתמול מחוץ למגרש וצפה בחבריו כשהוא על אזרחי, אמור לשחק בקונפרנס ליג אחרי שאמש נתקלה הפועל באר שבע בבעיה טכנית ברישום שלו למשחק. הרוש אמור להיות השוער הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully