וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הפועל באר שבע צריכה לכוון לכל התארים"

15.7.2021 / 22:34

מאמן הקבוצה מבירת הנגב היה מרוצה לאחר ה-1:2 על מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו: "כיף להתחיל עם ניצחון". שכטר: "צריכים להתחבר"

השער של מריאנו באריירו הפועל באר שבע נגד אשדוד/ספורט1

הכדורגל הישראלי שב הערב (חמישי) לאחר פגרה של יותר מחודשיים וחצי, כשהפועל באר שבע המתחדשת גברה 1:2 בחוץ על מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו. הקבוצה של רוני לוי שלטה במשחק אך לא הצליחה להביא את יתרונה לידי ביטוי במחצית הראשונה. במחצית השנייה סוף סוף השתחרר הפקק, כשמריאנו באריירו כבש שער מופלא בבעיטת יעף לחיבורים (49). פיראס אבו עקל השווה כעבור תשע דקות, אבל יוג'ין אנסה הכריע בדקה ה-62 לאחר טעות של ג'ראפי. דור מיכה ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה מבירת הנגב כשנכנס כמחליף.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי: "כיף להתחיל עם ניצחון, אבל גם הדרך חשובה. היה לנו משחק טוב מול יריבה מאוד איכותית. החבר'ה השקיעו וראינו הרבה דברים טובים. זו תחילת שנה והשחקנים עדיין לא בשיא כושרם, סך הכול היה בסדר גמור". על הגול של באריירו: "מגיע לו, הוא נתן משחק נהדר. שמח ששחקן שנתן כל כך הרבה בשביל הקבוצה נותן כזה גול יפה, וואו".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
פתיחה חלקה לעונת 2021/22. רוני לוי/לירון מולדובן

לוי המשיך: "בסוף השנה הבנו שאנחנו צריכים לעשות כמה שינויים. היה חשוב לנו להביא מעבר לשחקנים איכותיים, גם שחקנים מנוסים שיכולים להקרין לשחקנים הצעירים ולקבוצה עצמה. צריך להתחזק בעוד כמה עמדות בזמן שנשאר. הפועל באר שבע זה מועדון גדול מאוד עם הרבה הצלחות בשנים האחרונות. וכאן צריך לכוון לכל התארים".

איתי שכטר: "אין ספק שעשינו ניצחון טוב. היו דקות טובות ופחות טובות, אבל זו קבוצה חדשה וצריך להיבנות. זו הרגשה נעימה וכיפית. אני אוהב לראות מאחוריי שחקנים ברמה גבוהה (מיכה וטיבי). אלונה בנתה פה משהו מאוד יפה, יש פה צוות שעושה את המקסימום, אנחנו רעבים מאוד". על הגול של באריירו: "מריאנו עשה גול ענק וזה לא רק הגול, הוא שחקן המשחק. חילץ מלא כדורים, ואלו שחקנים שאני מאוד אוהב".

על דור מיכה: "אין ספק שהוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה בשנים האחרונות. מאוד שמח שבאר שבע הצליחו להביא שחקן ברמה הזו ואין ספק שנבנה פה משהו יפה. יהיו רגעים פחות נעימים לעין, אבל אנחנו צריכים להתחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully