וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווס אנסלד ג'וניור הוא המועמד המוביל לאימון הוויזארדס

מאמן חדש לדני אבדיה? בארצות הברית טוענים כי עוזר מאמן דנבר בשש השנים האחרונות מועמד לאימון הקבוצה בה עבד בעבר

נבחרת ארצות הברית בכדורסל לטוקיו 2020/מתוך יוטיוב

בארצות הברית מדווחים היום (חמישי) כי עוזר מאמן דנבר נאגטס ווס אנסלד ג'וניור הוא המועמד המוביל לאימון וושינגטון וויזארדס. אנסלד היה חלק מצוות האימון של הוויזארדס בתחילת קריירת האימון שלו, ועבד בקבוצה במשך שש שנים, מ-2005 עד 2011. בעונת 2011/12 היה עוזר בגולדן סטייט, משם עבר לאורלנדו ושש השנים האחרונות כאמור היה חלק מהצוות של דנבר. אנסלד ג'וניור הוא בנו של כדורסלן העבר וחבר היכל התהילה ווס אנסלד, ששיחק גם הוא בעברו בוושינגטון.

הוויזארדס בוחנים מספר מועמדים למשרת המאמן הראשי, זאת לאחר שמאמן הקבוצה בחמש השנים האחרונות סקוט ברוקס לא הגיע להבנות עם ראשי המועדון ועזב בסופו של דבר בתום חוזהו. העיתונאים שאמס צ'רניה ופרד כץ טוענים כי אנסלד ג'וניור מוערך מאוד על ידי ראשי הוויזארדס, וכאמור, אם יקח את המשרה - זו תהיה בשבילו קדנציה שנייה במועדון.

עוזר מאמן דנבר נאגטס ווס אסלד ג'וניור. Michael Reaves, GettyImages
יהיה מאמנו החדש של אבדיה? אנסלד ג'וניור/GettyImages, Michael Reaves

אנסלד ג'וניור נחשב כמי שאוהב כדורסל קבוצתי, ומחזיק במוניטין של פיתוח שחקנים. תחתיו התפתחו בדנבר שחקנים כמו ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי ומייקל פורטור ג'וניור. יכולות העבודה שלו עם שחקנים צעירים יכולה לשחק תפקיד משמעותי עבור הוויזארדס, אשר מחזיקים בלא מעט שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל, ביניהם כמובן דני אבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully