וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקאיו סאקה: "מקווה שאף אחד לא יקבל את ההודעות שאני קיבלתי"

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 18:35

שחקן אנגליה הגיב לראשונה לשבוע הסוער שעבר עליו אחרי החמצת הפנדל הגורלי: "ידעתי מיד כמה שנאה אני אקבל וזה עצוב. הרשתות החברתיות לא עושות מספיק כדי למנוע את הדברים האלה"

תקציר גמר היורו: איטליה גוברת 2:3 על אנגליה בפנדלים וזוכה בטורניר, אחרי 1:1 בתום 120 דקות/ספורט1

בוקאיו סאקה התייחס הערב (חמישי) לראשונה להחמצת הפנדל המכריע שלו בגמר היורו מול איטליה וכל הסערה הגזענית שהייתה מסביב.

"נשארתי מחוץ לרשתות החברתיות בימים האחרונים כדי לבלות זמן עם המשפחה שלי ולנסות להבין את כל מה שקרה בשבועות האחרונים. ההודעה שלי לא תבהיר עד כמה אני אסיר תודה לכל האהבה שקיבלתי, ואני מרגיש שאני צריך להודות לכל מי שתמך בי. זה היה כבוד להיות חלק מסגל אנגליה עם שחקנים שהם אחים לחיים ואני אסיר תודה על כל מה שלמדתי מכל אחד מהשחקנים והצוות שעבד כל כך קשה. זה שעזרתי לנבחרת להגיע לגמר הראשון שלנו זה 55 שנה, לראות את המשפחה שלי בקהל ולדעת מה שהם נתנו כדי לעזור לי להגיע עד כאן, זה הכול בשבילי".

בוקאיו סאקה שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
"אין מילים לתאר כמה התאכזבתי". סאקה/רויטרס

שחקן ארסנל המשיך וכתב: "אין מילים כדי לתאר לכם כמה התאכזבתי עם התוצאה והפנדל שלי. באמת האמנתי שנזכה בזה בשבילכם. אני מצטער שלא הצלחנו להביא את זה הביתה השנה, אבל אני מבטיח לכם שניתן את כל מה שיש לנו כדי שהדור הזה יידע איך זה מרגיש לזכות בתארים. התגובה שלי אחרי המשחק אמרה הכול, כאב לי כל כך והרגשתי שאכזבתי את כל אנגליה, אבל אני יכול להבטיח לכם שלא אתן לרגע הזה או לשליליות שקיבלתי בשבוע האחרון לשבור אותי. אני כל כך מודה לכל אלה שתמכו בי, שלחו לי מכתבי תמיכה ואיחלו לי ולמשפחתי כל טוב. כך צריך להתנהל הכדורגל. תשוקה, אנשים מכל הגזעים, המגדרים, הדתות והרקעים השונים שמתאחדים עם הנאה אחת שהם חולקים לרכבת ההרים של הכדורגל.

"לרשתות החברתיות אינסטגרם, טוויטר ופייסבוק, אני לא רוצה שאף ילד או מבוגר יקבל את ההודעות מלאות השנאה והפוגעניות שאני, מרכוס וג'יידון ספגנו השבוע. ידעתי מיד איזו שנאה אני צפוי לקבל וזו המציאות העצובה שהפלטפורמות העוצמתיות שלכם לא עושות מספיק כדי להפסיק. אין מקום לגזענות או שנאה משום צורה בכדורגל או בחברה שלנו. ולכל האנשים שעוזרים להתמודד עם הדברים האלה, שמדווחים על האנשים האלה שמפיצים שנאה ומודיעים למשטרה - אנחנו ננצח. אהבה תמיד מנצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully