וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר חתם בבני יהודה: "אחד הרגעים המרגשים בקריירה שלי"

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 13:37

החלוץ בן ה-34 חזר הביתה 11 שנים אחרי שעזב. ינסה לסייע לזהובים לשוב לליגת העל כבר בסיום העונה: "אין כמו בבית"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

אלירן עטר חוזר הביתה. החלוץ בן ה-34 חתם היום (חמישי) לשנתיים בבני יהודה והוא חוזר אליה אחרי 11 שנים. הוא ינסה לסייע לזהובים לחזור לליגת העל אחרי שהם נשרו ממנה בתום העונה שעברה. עטר אמר אחרי החתימה: "אין ספק שמדובר באחד הרגעים הכי מרגשים בקריירה שלי. החולצה הכתומה, המגרש בשכונה, ההופעה הראשונה כשחקן בוגרים הם רגעים שבנו ועיצבו את הקריירה שלי והאישיות שלי ומבחינתי לחזור לכאן, זה לחזור הביתה במלוא מובן המילה. אני מגיע רעב ועם תשוקה גדולה להחזיר את המועדון למקומו הטבעי ומעל הכל אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את הקהל הכתום, שהייתי חלק ממנו בילדותי. אין כמו בבית"

הבעלים ברק אברמוב: "אני שמח שהצלחנו להחזיר את אלירן הביתה, כולם יודעים ומכירים את החיבור של אלירן למועדון, לשכונה ולקהל ואנו מאמינים שיחד איתו נוכל לצאת לדרך חדשה שכולנו תקווה שתסתיים עם חזרה לקדמת הבמה. אבל בשביל שזה יקרה כולם, כולל כולם יצטרכו לעבוד קשה ולהיות מחוייבים למטרה".

שחקן בני יהודה אלירן עטר. האתר הרשמי של בני יהודה, אתר רשמי
שחקן בני יהודה אלירן עטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני יהודה

עטר גדל במחלקת הנוער של בני יהודה ובלט מגיל צעיר. בגיל 17 ערך את הופעתו הראשונה בקבוצה הבוגרת, ובעונת 2007/08 הפך בה לשחקן משמעותי. את העונה שלאחר מכן סיים כמלך שערי הליגה עם 14 כיבושים, ובמאי 2010 עזב את מועדון נעוריו לראשונה כשנרכש על ידי מכבי תל אביב בלמעלה ממיליון דולר.

עטר זכה עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות ופעמיים בגביע הטוטו, סיים בפעם השנייה כמלך שערי ליגת העל בעונת 2012/13, המשיך לקדנציה קצרה ולא מוצלחת בריימס הצרפתית, וב-2015 חזר ארצה וחתם במכבי חיפה, איתה זכה בגביע המדינה ב-2016. בשנה האחרונה שיחק בבית"ר ירושלים וכבש 11 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully