וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משימת ריגול: מרטין ראינוב יסייע ליריבת הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 11:33

בארדה קרדז'אלי מתכוונים לפנות לקשר מ.ס. אשדוד כדי שיעביר רשמים לקראת יום חמישי הבא. הקבוצה הבולגרית במצוקת בלמים

רן בן שמעון, טום בן זקן במסיבת עיתונאים של מ.ס. אשדוד/עריכת וידאו: עמית שמחה

מרטין ראינוב יערוך הערב בכורה רשמית במדי מ.ס. אשדוד שתארח את הפועל באר שבע בגביע הטוטו (חמישי, 20:30, ספורט1). הבולגרי שבגיל 29 יצא לראשונה מחוץ למולדתו ונחת באשדוד, ירצה להרשים כפי שבקבוצתו החדשה מספרים שהוא כבר עושה באימונים, אבל בבולגריה מספרים שתהיה לו "משימה" נוספת: לרגל אחרי היריבה.

ריגול היא מילה קצת מוגזמת, אבל בתקשורת הבולגרית מדווחים שביריבת הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית, ארדה קרדז'אלי, מתכוונים להתייעץ עם ראינוב בימים הקרובים בנוגע לאדומים. המאמן ניקולאי קירוב מתכנן להתקשר לקשר של אשדוד בעצמו כדי לקבל ממנו טיפים לקראת צמד המשחקים, ב-22 וב-29 ביולי.

ניקולאי קירוב מאמן בוטב פלובדיב. ברני ארדוב
מתכוון לפנות לראינוב באופן אישי. קירוב נגד בית"ר ירושלים לפני ארבע שנים/ברני ארדוב

קירוב אגב, מקווה לשמור על מאזן חיובי נגד יריבות ישראליות. בקיץ 2017, כשעמד על הקווים של בוטב פלובדיב, קבוצתו הדיחה את בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית אחרי 1:1 בישראל ו-0:4 מוחץ בבולגריה.

מעבר לניתוח היריבה הישראלית, לארדה ולמאמנה יש כאב ראש רציני הרבה יותר. הבלם אלכס פטקוב נפצע וייעדר נגד הפועל באר שבע, ולקבוצה יש בור רציני במרכז ההגנה. פטקו גאנב לא שיחק מאז נובמבר בגלל קרע ברצועה הצולבת, והקפטן בן ה-35, פלאמן קרומוב, הוא הבלם הבכיר היחיד שנמצא בכושר מלא. כרגע נראה שקירוב ייאלץ לאלתר וייתכן שהוא ירכיב במרכז ההגנה שחקן שהעמדה הטבעית שלו היא לא בלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully