וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה עשוי לפתוח כבר במוקדמות האלופות: "זה הזמן לפרוש כנפיים"

שחקן הכנף נפרד ממכבי פ"ת ("תמיד תישארו בלבי"), מאמנו בסלטיק פוסטקוגלו מחמיא ומתכונן להשתמש בו מול מיטיולנד לאור רשימת הפצועים המתארכת: "במשחק האימון הבא נבחן את כושרו"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 3:1/ספורט3

סלטיק עשויה לזרוק את ליאל עבדה היישר למים העמוקים: רשימת הפצועים במועדון הפאר הסקוטי הולכת ומתארכת אחרי ה-0:0 במשחק האימון אמש (רביעי) מול בריסטול סיטי, וגם המאמן אנג'ה פוסטקוגלו מודה: הישראלי בן ה-19 מועמד לפתוח במוקדמות ליגת האלופות.

ארבעה שחקנים נפצעו במשחק האימון אמש כולל אקס בני יהודה איסמעילה סורו, ולרשותו של המאמן כמעט לא נותרו שחקני כנף זמינים. עבדה עשוי להיות המרוויח העיקרי, ולקבל מקום ב-11 במשחק החשוב מול מיטיולנד בעוד חמישה ימים.

"הוא ישתתף במשחק האימון הבא שלנו ביום שישי, ונראה באיזה כושר הוא נמצא. אני מעריך שהוא מוכן לדקות משחק", אמר המאמן פוסטקוגלו הבוקר, והחמיא: "כיף לקבל שחקן כמו ליאל. הוא צעיר וכישרוני, ומגיע אחרי עונה טובה בישראל. רציתי מאוד לצרף שחקנים שיגדילו את האופציות שלנו בהתקפה, ולליאל יש את התכונות שאנחנו מחפשים - הוא מהיר ומרגש, ויודע לכבוש שערים".

פוסטקוגלו הוסיף: "אנחנו עובדים קשה במטרה להכשיר את השחקנים החדשים כמה שיותר מהר. זה לא קל, אבל אנחנו משוכנעים שאפשר להכניס אותם לעניינים תוך שבוע".

ליאל עבדה סלטיק. סלטיק, אתר רשמי
יכול לקנות את עולמו כבר בבכורה. עבדה/אתר רשמי, סלטיק

עבדה כתב הבוקר בחשבון האינסגרם שלו: "היום אחרי 6 שנים אני עוזב את המקום שהיה בית בשבילי - מכבי פתח תקוה. מהרגע הראשון שהגעתי הפכנו למשפחה אחת גדולה, מועדון שדאג לי, עזר לי, נתן לי, תמך בי ועשה הכל כדי שאני אצליח ואגשים את כל החלומות שלי, נתן לי את הבמה אצל הגדולים. רוצה להגיד תודה ענקית לכל האנשים במכבי פתח תקוה, לכל הצוות אימון על ההערכה והאמונה בי - זה לא היה קורה בלעדיכם. תמיד תישארו בלב שלי. תודה ענקית לאבי לוזון, לאופיר לוזון וטל ספיבק העו"ד על כל העזרה שלהם וההערכה מהרגע הראשון שהגעתי. עכשיו זה הזמן לפרוש כנפיים ולהתחיל מסע חדש עם מטרות שאני מציב לעצמי באתגרים חדשים, אך לפני הכל חשוב לי להגיד לכם תודה רבה על התמיכה והאהבה לא מובן מאליו".

עבדה בן ה-19 נרכש ממכבי פתח תקוה תמורת 4 מיליון יורו וחתם לחמש שנים בקבוצה הפאר הסקוטית. הוא יהיה הישראלי השישי שמשחק בשורותיה, אחרי ניר ביטון (שעדיין נמצא בקבוצה), חתאם עבד אלחמיד, רמי גרשון, בירם כיאל ואיל ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully