וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההקלטות של פלורנטינו פרס: העיתונאי ניסה לסחוט את ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 8:36

בספרד חשפו שהעיתונאי שהקליט את הנשיא, נפגש עם סגנו ב-2011 ודרש 10 מיליון יורו כדי "להעלים" את הראיות. במועדון סירבו

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

פרשת ההקלטות של פלורנטינו פרס ממשיכה להעסיק את ריאל מדריד ואת התקשורת בספרד. כעת מתברר שהעיתונאי שחשף אותן, ניסה לסחוט בעבר את המועדון ודרש 10 מיליון יורו כדי שהן "ייעלמו". בריאל סירבו.

בימים האחרונים נחשפו הקלטות ישנות של נשיא ריאל מדריד, בהן הוא נשמע מעביר ביקורת חריפה ומשתמש במילים קשות בנוגע לראול, איקר קסיאס, ז'וזה מוריניו, כריסטיאנו רונאלדו, ויסנטה דה בוסקה ופאביו קואנטראו. פרס מיהר להגיב ואמר: "המשפטים שפורסמו הן חלק משיחה שהוקלטה על ידי העיתונאי חוסה אנטוניו אבייאן, שניסה למכור אותן כבר שנים, ללא הצלחה. זה מפתיע שעכשיו, על אף הזמן שעבר, העיתון 'אל קונפידנסיאל' בחר לפרסם אותן היום. אלה משפטים שהוצאו מהקשרם כחלק משיחה כוללת".

כעת בספרד חושפים שהעיתונאי אבייאן, נפגש לפני כמה שנים עם סגן הנשיא, אדוארדו פרננדס דה בלאס, ודרש תשלום כדי לגנוז את ההקלטות. ב"אל טרנסיסטור" סיפרו: "לריאל מדריד הגיעה הצעה שתגרום להקךטות להיעלם. נערכה פגישה בינו לבין סגן הנשיא דה בלאס ב-2011 במסעדה במדריד. העיתונאי דרש 10 מיליון יורו, אבל ריאל סירבה וגם לא הייתה מוכנה כלל לדון בתשלום כספי".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. רויטרס
פרשה שמעסיקה את המועדון ואת התקשורת. פרס/רויטרס

בין היתר, נשמע פרס אומר שהלקטות ש"ראול הוא רע, הוא מאמין שמדריד היא שלו, ומנצל כל מה שבקבוצה הזאת למטרותיו האישיות. הוא דמות שלילית, הוא הורס את ריאל, ושחקנים חושבים שריאל רעה, ולא הוא. זה נורא כמה שהוא רע".

על איקר קסיאס אמר: "הוא לא שוער בסטנדרטים של ריאל מדריד, מה אני יכול להגיד? הוא לא היה, ולעולם לא יהיה. הוא כישלון גדול שלנו. הבעיה היא שאנשים מעריצים אותו, אוהבים אותו, מדברים איתו, אני לא מבין למה מגנים עליו כל הזמן. הוא אחד הבלופים הגדולים שלנו,

"רונאלדו משוגע", נשמע פרס אומר בהקלטה. "הוא אידיוט, אדם חולה, לא נורמלי. אם הוא היה נורמלי, הוא לא היה עושה את מה שהוא עושה. למה אתה חושב שהוא עושה את הדברים הטפשיים האלו?".

"ז'וזה מוריניו וסוכנו ז'ורז'ה מנדש מלאים באגו", הוסיף פרס. "שניהם לא נורמלים, שניהם מפונקים ואף אחד לא אוהב אותם". לסיום דיבר הנשיא על פאביו קואנטראו הפורטוגלי, ששיחק בעבר בקבוצה: "הוא טיפש מאוד, אין לו שכל וזה משפיע על הקבוצה. הוא חתיכת חרא ומוריניו אידיוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully