וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן לא רוצה להופיע לאימוני ברצלונה. המסר לשחקני אתלטיקו: מוכן להפחית בשכר

הטרייד בין ברצלונה לאתלטיקו מתקרב: הצרפתי רוצה לעזוב מיידית ומתכנן לקצץ כדי למנוע בעיות בחדר ההלבשה. וגם: הפרטים על חוזהו של מסי

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

הטרייד הגדול של הקיץ בכדורגל העולמי קורם עור וגידים: אנטואן גריזמן יחזור לאתלטיקו מדריד בתמורה לסאול, השאלה היא רק אילו שחקנים או איזה סכום כסף נוסף יגרום לבארסה לתת אור ירוק סופי לעסקה. כך או כך, בספרד כבר משוכנעים שהמהלך יקרה, וטוענים שגריזמן כבר העביר מסר לראשי ברצלונה לפיו הוא לא מעוניין להתייצב לפתיחת האימונים, גם אם השלמת העסקה תידחה בכמה ימים.

לפי דיווחים בספרד, דייגו סימאונה הוא הכוח המניע מאחורי המהלך. המאמן משוכנע שניתן יהיה ליישר את ההדורים בין גריזמן לבין האוהדים ושאר השחקנים, שחלקם לא אהבו את המעבר שלו לטובת החוזה השמן בברצלונה. כדי להתקבל מחדש בזרועות פתוחות, גריזמן יידרש לוויתורים: לפי הדיווחים, הוא התבקש לקצץ משמעותית בשכרו ולוותר על הבונוסים עליהם סוכם בחוזה עם ברצלונה, כדי למנוע חיכוכים ואי נעימויות בחדר ההלבשה, בגלל פערי השער האסטרונומיים בינו לבין שחקנים אחרים.

"המועדון משוכנע שהוא יחזור ברגל ימין לחדר ההלבשה, אבל לשם כך נדרשות הקרבות", ציינו ב"ספורט" הקטלאני.

שחקן ברצלונה אנטואן גריזמן עם ליאונל מסי. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
שניהם יעשו ויתורים, כל אחד בקבוצה אחרת. מסי וגריזמן/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

העסקה מאירה שוב באור מגוחך את ברצלונה, שרכשה את גריזמן ב-120 מיליון יורו, שילמה לו שכר שבועי של כ-880 אלף יורו, זכתה איתו בתואר אחד בלבד בשנתיים שלו במועדון, וכעת מוכנה להעבירו לאתלטיקו בתמורה לשחקן שכבר ממילא נראה בדרכו החוצה מהקולצ'ונרוס.

מצד שני, בקטאלוניה מבינים שברצלונה מחוייבת לעשות מהלך כזה כדי להשאיר את ליאו מסי, מה שנמצא בעדיפות עליונה ללא צל של ספק. חיסכון המשכורת השמנה של גריזמן תאפשר לבארסה להשלים את החתמת מסי, בכפוף להערכה כספית של מומחה מטעם הליגה הספרדית, שיקבע איך תיראה המסגרת התקציבית של ברצלונה אחרי שגריזמן יעבור.

לפי דיווחים נוספים בקטאלוניה, מסי שקיצץ קרוב ל-50 אחוז ממשכורתו בעונה הקרובה, יקבל תוספת שכר משמעותית בעונתו השנייה בחוזה החדש (עונת 2022/23). בסופה של אותה עונה, לשחקן ולקבוצה יהיה סעיף נאמנות שיוכלו להשתמש בו כדי להשתחרר מהחוזה. לפי הערכות, מסי ירצה לפרוש או לעבור ל-MLS בסיומה של אותה עונה, אחרי המונדיאל בקטאר. כך או כך, משכורתו שוב תהיה נמוכה יותר ב-2013, אם ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully