וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מצפה להתקדמות במגעים לרכישת מתאו קאסיירה בסוף השבוע

15.7.2021 / 5:00

שבוע לפתיחת מוקדמות הקונפרנס ליג: הצהובים הציעו לבלננשש כמיליון יורו בתמורה לחלוץ הקולומביאני בן ה-24 ומאמינים שהפורטוגלים יתגמשו, אחרי שהבינו שלא יקבלו סכום כמעט כפול כפי שדרשו. הצהובים בונים גם על האפשרות למכור את קאסיירה בעתיד. אלוף האלופים נדחה ביממה

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

שבוע לפתיחת המשחקים במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, במכבי תל אביב מצפים להתקדמות בסוף השבוע במגעים לרכישת החלוץ הקולומביאני מתאו קאסיירה מקבוצת בלננשש הפורטוגלית. מכבי תל אביב הציעה כמיליון יורו לקבוצתו של קאסיירה, אבל הפורטוגלים רוצים כמעט כפול.

עד כה האמינו בבלננשש שהם יקבלו תמורת החלוץ שכבש 10 שערים בעונה החולפת את הסכום הגבוה שהם מבקשים, אבל בשלב הזה אין להם ביד הצעה כזו. קאסיירה מחזיק בחוזה עד לתום העונה הקרובה בבלננשש ואם הם לא ימכרו אותו, הם עלולים למצוא את עצמם בתום העונה בלי שום רווח על השחקן. קאסיירה רק בן 24 ובמכבי תל אביב מאמינים שגם ניתן יהיה למכור אותו בעתיד.

מתאו קאסיירה במדי הנבחרת הצעירה של קולומביה. Rodrigo Valle, GettyImages
ילבש צהוב בעונה הקרובה? מתאו קאסיירה/GettyImages, Rodrigo Valle

קאסיירה נרכש על ידי אייאקס תמורת 5.5 מיליון יורו כשהיה בן 19 והוא נחשב להבטחה גדולה, אבל לא הצליח לבסס את מעמדו בקבוצה הראשונה של המועדון מאמסטרדם. בשנתיים שלו באייאקס שותף ב-34 משחקים בכל המסגרות וכבש 5 שערים, ובמקביל שיחק בקבוצת המילואים והבקיע בה 29 שערים ב-46 משחקים.

אחרי השאלות קצרות בכרונינגן ובראסינג קלוב הארגנטינאית, קאסיירה עבר לבלננשש בקיץ 2019. בעונה הראשונה שלו בפורטוגל כבש 4 שערים ובעונה החולפת רשם שיפור ניכר וכאמור מצא את הרשת 10 פעמים. החוזה שלו עתיד להסתיים בקיץ הבא, מה שגרם לכך שהמחיר שלו אמור להיות קצת יותר נוח.

מכבי תל אביב שבה אתמול לארץ ממחנה האימונים בהולנד כשהסגל שלה רחוק מלהיות מושלם לעונה הבאה.

משחק אלוף האלופים מול מכבי חיפה, שאמור היה להתקיים ביום שבת (24 ביולי), נדחה ביממה ויתקיים ביום ראשון (ה-25 ביולי) - עדיין בסמי עופר. יש לציין כי בתחילת אפריל נערך דיון בנושא בדירקטוריון המינהלת ובו הצביעו כולם שהמשחק יהפוך להיות משחק אותו מארחת האלופה. בעקבות הזזת המשחק קדימה ב-24 שעות לשתי הקבוצות יהיה את אותו זמן מנוחה בין שני המשחקים במוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully