וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "נועם דוברת בקצב החלמה טוב, יפתח איתנו את העונה"

מאמן מכבי ראשון לציון התארח ב-103FM והתייחס להכנות לקראת העונה הקרובה, לסגל הישראלי שנבנה ולזר החדש שהוחתם לאחרונה

מכבי ראשון לציון הגיעה בכל עונה משלושת העונות האחרות לפחות לגמר אחד, אך לאחר העונה שעברה בהחלט הייתה פחות טובה משתי העונות שקדמו לה. היום (רביעי) הגיע מאמן הכתומים גיא גודס להתארח ב-103FM והסביר לגבי התכניות וההכנות לקראת העונה הקרובה.

מחתימים כאן שחקן עם שם גדול, כריס קלייבורן, מה הוא יודע לעשות?

"הוא יודע לעשות הרבה דברים. קודם כל הוא גארד גבוה, שיכול לשחק בעמדות 2, 2 וחצי ואפילו 3. הוא שמאלי, גם קליעה גם חדירה, מגרש פתוח, שומר טוב. יחסית צעיר, בן 25, ומנבאים לו פוטנציאל גם ביורוליג בשנים הבאות".

מאיפה הוא הגיע אליך?

"כבר לפני חודש בדקתי עליו והוא היה בהרבה כסף. הוא שיחק במינסק, היה שם שנתיים ועשה מספרים יפים. אבל יש לו פוטנציאל יורוליג עתידי, ועל זה מדברים. קיבלתי היום כמה טלפונים מסקאוטרים ששיבחו את ההחתמה הזאת. ימים יגידו, אני מקווה שהוא יהיה כמו אח שלו, וויל, ששיחק בחולון".

ג'רמי פארגו רמז שהוא מחפש קבוצה, אתם מתעניינים?

"הוא אושיית אינסטגרם חזקה והוא אוהב תמיד להשתעשע ולעשות טיזרים מסוימים, לי קשה להאמין שהוא יבוא לקבוצה בתחילת עונה. הוא אף פעם לא אהב את זה, בעיקר בשלב הזה של הגיל שלו. הוא באמת אדם משעשע, שכיף לעבוד איתו והוא באמת פנומן מבחינת כדורסל ואיי-קיו והלוואי שזה יקרה".

מה מצב הישראלים?

"אנחנו במצב יחסית טוב. החתמנו את נתנאל ארצי לשנתיים, השארנו את איגור קולשוב, יש לנו את טל פלד ואת נועם דוברת, שנמצא בקצב טוב ובדרך הנכונה להחלים ויפתח את העונה איתנו".

רציתם לחזור ליורוקאפ ולא אפשרו לכם, מה יהיה במקום?

"כנראה השנה לא יהיה שום דבר במקום. כרגע כל הקבוצות נרשמו לכל המפעלים האירופאים שיש. אני חושב שזה בעקבות ההצלחה של השנה שעברה, הם ראו שזה מעניין ושזה עושה עניין. אז השנה לא יהיה לנו אירופה בתקווה שנבנה קבוצה מספיק חזקה שתחזור לקדמת הבמה כמו שעשינו שנתיים לפני זה ואז ניכנס בדלת הקדמית".

מה לגבי חזרת התו הירוק? יש דאגה?

"לא נעים לשמוע את מה שקורה, אנחנו מחזיקים אצבעות שזה לא יהפוך להיות יותר קשה הסיטואציה הזאת. אנחנו לא רוצים לחזור אחורה, לא כמדינה בנורמה ובכלל בספורט. תקוותי שהכול יחזור למצב הנורמלי הרגיל והחיים ימשיכו וגם הספורט ימשיך. זה קשה להיות בלי זה, היינו בלי מספיק זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully