וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י דונארומה חתם לחמש שנים בפ.ס.ז': "אמשיך לצמוח כאן"

השוער בן ה-22, שהוביל את איטליה לזכייה ביורו ונבחר למצטיין בטורניר, ירוויח כ-12 מיליון יורו לעונה: "רוצה לזכות בכמה שיותר תארים"

תקציר גמר היורו: איטליה גוברת 2:3 על אנגליה בפנדלים וזוכה בטורניר, אחרי 1:1 בתום 120 דקות/ספורט1

שלושה ימים אחרי שהוביל את נבחרת איטליה לזכייה ביורו וגם נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר, ג'אנלואיג'י דונארומה חתם הערב (רביעי) רשמית על חוזהו בפריז סן ז'רמן עד 2026. השוער האיטלקי בן ה-22 הגיע בהעברה חופשית ממילאן שלא הצליחה להאריך את חוזהו, והוא ירוויח בפריז כ-12 מיליון יורו לעונה.

ג'ורג'יניו ויינאלדום וסרחיו ראמוס הגיעו לפניו בהעברות חופשיות, בעוד על המגן אשרף חכימי שילמה סגנית אלופת צרפת כ-70 מיליון יורו.

"אני שמח מאוד להיות חלק מהמועדון הנהדר הזה, פריז סן ז'רמן", אמר דונארומה לאתר הרשמי. "אני מרגיש מוכן לקראת האתגר החדש הזה, להמשיך לצמוח כאן. אני רוצה לנצח ולזכות בכמה שיותר תארים בפריז ולספק אושר לאוהדים".

בעלי המועדון נאסר אל חלאיפי אמר: "אנחנו שמחים מאוד לקבל את ג'אנלואיג'י דונארומה אל פריז סן ז'רמן. אנחנו מברכים אותו על הזכייה ביורו ועל כך שנבחר כמצטיין של הטורניר. אני יודע שג'אנלואיג'י יקבל קבלת פנים חמה מכולם במועדון, כולל מחבריו החדשים, מהצוות וכמובן מהאוהדים".

אתמול נפרד השוער ממילאן וכתב לאוהדים: "עכשיו הגיע הזמן להיפרד. זו הייתה החלטה לא קלה ויהיה קשה להסביר את זה בפוסט או אולי בלתי אפשרי להסביר את זה בפוסט כי הרגשות העמוקים ביותר הם קשים לתרגום במילים. מה שאני יכול לומר זה שלפעמים זה הזמן הנכון לשנות, לחפש אתגרים חדשים, לצמוח ולמצוא דברים שישלימו אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully