וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ מול נאפולי במחזור הפתיחה בסרייה A, אינטר מול גנואה

לוח משחקי הסרייה A לעונת 2021/22 פורסם. הישראלי ו-ונציה פותחים עונה באצטדיון על שם מראדונה, יובנטוס מול מול אודינזה

תקציר: כל שערי יורו 2020 (מלבד הגמר)/ספורט1

לוח משחקי הליגה האיטלקית לעונת 2021/22 נקבע הערב (רביעי). הליגה תיפתח ב-22 באוגוסט, כשמחזור הסיום של העונה יהיה תשעה חודשים לאחר מכן, ב-22 במאי. בינתיים פורסמו משחקי המחזור הראשון, כאשר קשר נבחרת ישראל דור פרץ יערוך בכורה בארץ המגף כאשר הוא וקבוצתו ונציה יתארחו אצל נאפולי באצטדיון על שם דייגו ארמנדו מראדונה. האלופה אינטר תצא למשחק חוץ מול גנואה.

בניגוד לעונות הקודמות, הפעם משחקי הסיבוב השני לא יהיו סימטריים לאלה מהסיבוב הראשון, כלומר, הסיבוב השני לא יהיה כמו מראה לסיבוב הראשון כפי שהיה עד כה. למעשה, בסרייה A מיישרים קו עם הליגות באנגליה, צרפת וספרד בהקשר הזה. המהלך אמור להקל על שינוי לוחות הזמנים בהתאם לאירועים שיתרחשו.

הקבוצה של פרץ למעשה פותחת את העונה עם שלושה משחקי חוץ, כאשר במחזור השני תצא ונציה למשחק חוץ מול אודינזה, כאשר במחזור השלישי תתארח אצל אמפולי. משחק הבית הראשון של ונציה יהיה רק במחזור הרביעי, כשתפגוש בביתה את ספציה. באותו מחזור אגב, ייערך אחד המשחקים המסקרנים שיש לליגה האיטלקית להציע, כאשר יובנטוס תארח את מילאן. האלופה אינטר תארח את אטאלנטה במחזור החמישי.

עוד משחקים מסקרנים לאורך העונה: הדרבי הראשון של מילאנו בין האלופה אינטר לבין מילאן ייערך במחזור ה-12. הדרבי ד'איטליה הראשון של העונה בין אינטר לבין יובנטוס ישוחק במחזור התשיעי (24 בנובמבר).

  • עוד באותו נושא:
  • סרייה A

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully