וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי פתח בניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן בהכנה

הכוכב הישראלי הגיע למצב אחד ויצר שניים לחבריו ב-0:1 על פאוק סלוניקי, לפני שהוחלף בהפסקה. אבו חנא לא שותף בעלייתה של לגיה ורשה לסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פאוק סלוניקי 0:1/ספורט1

שבוע לפני המשחק הראשון מול גלאטסראיי במוקדמות ליגת האלופות, ערן זהבי פתח הערב (רביעי) בהרכב פ.ס.וו איינדהובן שניצחה 0:1 את פאוק סלוניקי היוונית במשחק ההכנה האחרון שלה. הישראלי נעצר אצל השוער בדקה ה-11 ויצר שני מצבי הבקעה לחבריו, לפני שנוני מדואקה האנגלי הכריע את המשחק בדקה ה-25. זהבי וכל שחקני השדה הוחלפו במחצית.

* לגיה ורשה עלתה לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות עם ניצחון ביתי 0:2 על בודו גלימט הנורבגית (2:5 בסיכום). ג'ואל אבו חנא, שחקן ההגנה של נבחרת ישראל, נותר גם הפעם על הספסל של אלופת פולין יחד עם ז'וזואה. תומאש פקהארט, אקס אחר של הפועל באר שבע, נכנס בדקה ה-83 וחתם את התוצאה בתוספת הזמן.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
משחק קריטי בשבוע הבא. ערן זהבי מול פאוק/GettyImages, ANP Sport

דור חוגי שיחק מחצית אחת כמחליף בהפסדה של ויסלה קרקוב 2:1 בהכנה לרסוביה ז'שוב מהליגה השנייה, שגם ניצחה את הפועל באר שבע לפני 10 ימים. חוגי הגיעה לשלושה מצבים ב-45 הדקות שלו על המגרש ונעצר אצל השוער. לוויסלה נותר עוד משחק הכנה אחד מול פודבסקידז'ה ביום שבת, ושבוע לאחר מכן כבר תצא הליגה הפולנית לדרך.

יונס מלדה שותף כמחליף ב-0:1 של גנט במשחק הכנה יוקרתי מול אלופת צרפת ליל, שתגיע לישראל ב-1 באוגוסט כדי לשחק בסופרקאפ מול פריז סן ז'רמן. ג'אני ברונו הכריע בדקה השנייה.

ניר ברדע פתח בהרכב של הונבד ההונגרית, שהפסידה 5:3 בהכנה לפז'יבראם הצ'כית. הבלם הישראלי לא שותף במשחק המוקדם, בו הביסה קבוצתו 0:5 את דראבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully