וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "עשינו הרבה שינויים, אני מרוצה ממי שהגיע, אבל עוד לא סיימנו"

14.7.2021 / 17:00

הפועל באר שבע ערכה מסיבת עיתונאים לקראת מפגש האירופיות מול מ.ס. אשדוד (ה', 20:30, ספורט1). המאמן: "יש התלהבות גדולה. לחץ? אני מפעיל את הלחץ הכי גדול על עצמי". ויטור: "חשוב שיש שחקנים מנוסים"

מפגש האירופיותהסתיים15/07/2021
מ.ס. אשדוד
  • עקל (59)
2:1
  • (49) באריירו
  • (62) אנסה
הפועל באר שבע
מסיבת עיתונאים הפועל באר שבע לקראת מפגש האירופיות מול מ.ס. אשדוד/עריכת וידאו: עמית שמחה

המשחק הראשון של הכדורגל הישראלי לעונת 2021/22 ייערך מחר (חמישי, 20:30, ספורט1) במגרש הי"א באשדוד, כאשר הפועל באר שבע תתארח אצל מ.ס. אשדוד במפגש האירופיות שהוא למעשה גם רבע גמר גביע הטוטו. המנצחת תעפיל לחצי הגמר, שם תפגוש את הקבוצה שתסיים עם הניקוד הגבוה ביותר בשלב הבתים.

לקראת המשחק ערכה הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן רוני לוי, שקיבל אתמול גם את דור מיכה לסגל שלו וסך הכול החתים לא פחות מ-10 שחקנים חדשים, ולצדו הקפטן מיגל ויטור.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע במסיבת עיתונאים. ., מערכת וואלה!
"טיפלנו בתקריות החריגות שהיו". רוני לוי במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, .

רוני לוי אמר: "כמאמן אני מרגיש שכולם עם הרבה מוטיבציה. מאלונה ועד השדרה המקצועית כולם מתרגשים ורוצים לעשות עונה טובה. עשינו הרבה שינויים, הבאנו הרבה שחקנים טובים, אבל עוד לא השלמנו את העבודה ויש לנו הרבה עבודה לעשות. אני מרוצה מהשחקנים שהגיעו. הרצון שלנו הוא תמיד להיות קבוצה דומיננטית, חשוב לנו שנהיה קבוצה מתקיפה וקבוצה מנצחת. לפעמים לוקח זמן להכניס את השיטה הרצויה. לחבר שחקנים חדשים מבחינה חברתית ומקצועית הם דברים שלוקחים זמן. אנחנו רוצים שזה ייקח כמה שפחות זמן, הבאנו שחקנים מנוסים שיוכלו לעזור לנו ואני מקווה שנעשה את הדרך הזו הכי מהר שאפשר".

עוד הוסיף המאמן: "יש הרבה לחץ במועדון כזה מהקהל וגם מהבעלים, אבל אני מפעיל את הלחץ הכי גדול על עצמי. הקהל בטרנר מדהים, עברתי מועדונים גדולים עם קהלים נהדרים אבל פה האווירה ממש מיוחדת. יש לקהל שלנו משקל מאוד חשוב בבית שלנו, ואנחנו מקווים לראות אותם ולשמח אותם כמה שיותר".

על המשחק מול מ.ס. אשדוד: "אנחנו בשלבי ההכנה לליגה, והמשחק בגביע הטוטו הוא הכנה חשובה לקראת אירופה, אבל עדיין מדובר במשחק רשמי ואנחנו תמיד רוצים לנצח בכל משחק".

על המצב החברתי: "אני חייב לציין שלמרות שהצטייר שבשנה שעברה הייתה אווירה לא טובה בחדר ההלבשה - זה ממש לא נכון. נכון שהיו תקריות חריגות שהיו לא בסדר, אבל טיפלנו בזה. חשוב היה לנו להביא שחקנים מנוסים שיוכלו להשפיע על שחקנים צעירים, שיעזרו להם מה זה להיות שחקן מקצוען, מה זה להתנהל כמו שצריך. הבאנו כמה שחקנים כאלה, ואנחנו מרוצים מאוד".

עוד בוואלה!

גינוי ציבורי כן, מניעת עיסוק לא: על החתמת דור מיכה בהפועל באר שבע

לכתבה המלאה
מיגל ויטור, רוני לוי מסיבת עיתונאים הפועל באר שבע. ., מערכת וואלה!
"זה הזמן לאחד את כולם". מיגל ויטור/מערכת וואלה!, .

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: אשדוד

הבלם מיגל ויטור אמר "אנחנו מצפים לעונה הקרובה כדי לעשות עבודה טובה יותר ממה שעשינו בעונה שעברה. חשוב לקבוצה שלנו שיהיו לנו שחקנים מנוסים. עכשיו זה הזמן לאחד את כולם ביחד לקבוצה אחת, ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".

על המשחק מול אשדוד: "מועדון כמו באר שבע צריך ורוצה לנצח בכל משחק. מחר יש לנו משחק בגביע הטוטו, בשבוע הבא באירופה, בכל מקרה מה שהכי חשוב זה השאיפה לנצח בכל משחק. נכון לעכשיו אנחנו עושים עבודה טובה בלהבין אחד את השני. נראה בהמשך מי ישחק ומי יהיה הכי טוב עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully