וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיד הבנתי שהוא המאמן האידיאלי": כוס הקפה שחוללה מהפכה באיטליה

אלסנדרו קוסטקורטה, שעזר לבחור את רוברטו מאנצ'יני לתפקיד ב-2018, סיפר על הפגישה המקרית שהסתיימה בתואר: "הוא אמיץ כמו אריגו סאקי"

שחקני נבחרת איטליה חוגגים את הזכייה ביורו/רויטרס

באיטליה עדיין מתקשים להירגע מהזכייה המופלאה ביורו 2020. גיבורים רבים יש לתואר הזה, אך מעל כולם נמצא רוברטו מאנצ'יני, ששיקם את הסקוואדרה אזורי נגד כל הציפיות והתחזיות. אחד האנשים שעזר לבחור בו לתפקיד ב-2018 היה שחקן עבר אגדי נוסף, אלסנדרו קוסטקורטה, ששימש אז כסגן-נשיא ההתאחדות האיטלקית.

"זה קרה כמעט במקרה", סיפר בלם העבר. "רוברטו היה ברומא עם זניט, באותו מלון כמו שלי. נפגשנו לקפה והתחלנו לדבר ויד הבנתי שהוא יהיה המאמן האידיאלי. הוא יהיה זה שיוציא אותנו מהתקופה החשוכה, אפילו אם לא חשבתי שהוא הצליח במיוחד עד אותו רגע".

קוסטקורטה יודע דבר או שניים על מאמנים גדולים: בתקופתו במילאן הגדולה זכה לחוות מקרוב את אריגו סאקי. "בקריירה שלי", סיפר, "היה לי את לאונרדו דה וינצ'י של המאמנים - סאקי. ובכן, למאנצ'יני יש אומץ דומה, וראו את זה כבר מהופעת הבכורה שלו בסרייה A. רוברטו איש אמיץ עם ערכים ברורים, איטליה שלו הפכה לאלופת אירופה בלי כוכבים".

שחקן נבחרת איטליה ג'ורג'ו קייליני, עם המאמן רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
מחושך לאור. מאנצ'יני עם קייליני והגביע/רויטרס

כעת, העתיד של נבחרת איטליה נראה ורוד מתמיד - גם לקראת הגביע העולמי בקטאר. "יש לנו שחקן עם חזון שיכול להפוך לכוכב בדמות קייזה", ניתח קוסטקורטה. "יש את ג'אנלואיג'י דונארומה, שהוא תופעה, יש לנו את המשולש המכריע של קייליני, בונוצ'י וז'ורז'יניו. הנבחרת הזו יכולה לתת לנו אושר גם בעשר השנים הקרובות. יש פה חומר גדול ומאנצ'יני יודע איך להשתמש בו, הוא יודע איך לנצל את הדור הצעיר. אפילו לפני שלוש שנים, בשיחה שלנו, הוא דיבר איתי על השחקנים שיזניקו מחדש את הנבחרת. בגלל זה לא היה לי ספק שהוא האיש הנכון לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully