וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוני גינצבורג: "לליאל עבדה יש את היכולות להצליח בסלטיק, יש לו המון פוטנציאל"

שוער העבר של ריינג'רס סיפר לתקשורת הסקוטית על ילד הפלא: "הוא מסוכן מאוד מול השער, הוא תמיד גורם בעיות להגנות"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 3:1/ספורט3

ליאל עבדה אמור לחתום בימים הקרובים בסלטיק, ולהפוך לישראלי השישי בתולדות קבוצת הפאר הסקוטית. בתקשורת המקומית תהו על קנקנו של הישראלי הצעיר ולשם כך פנו לשוער העבר בוני גינצבורג, לשעבר בגלאזגו ריינג'רס.

"ליאל יתאקלם בכדורגל הסקוטי", אמר גינצבורג. "הוא לא בחור גדול, אבל הוא חזק. צריך לדעת שסלטיק בדרך כלל שולטת ברוב המשחקים, כמו ריינג'רס, גם היא יוצרת מצבים רבים נגד היריבות בסקוטלנד. אם כך, הרי שליאל יבקיע. הוא שחקן מסוכן מאוד מול השער. הוא שחקן טוב ומלא פוטנציאל, זו תהיה חוויה טובה עבורו. יש לו את היכולות להצליח שם".

עבדה בדרך כלל משחק בכנף, אבל גינצבורג מאמין שיוכל לתפקד גם בשפיץ: "הוא יכול לשחק בכנף או באמצע, כחלוץ מרכזי. הוא יכול לעשות עבודה טובה מאוד גם בכנפיים וגם באמצע, יש לו קצב משחק מצוין והוא תמיד גורם בעיות להגנות. כשהוא מגיע למצבים הוא בדרך כלל מבקיע".

ליאל עבדה שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
השדרוג מתקרב. עבדה/אודי ציטיאט

על ההשוואה בין עבדה ומנור סולומון אמר שוער העבר: "לליאל יש את הפוטנציאל להפוך לשחקן חשוב עבור נבחרת ישראל בשנים הקרובות. הוא מגיע מקבוצה טובה, שיחק בנבחרת הצעירה, יש לו יכולות טכניות גבוהות מאוד. למכבי פתח תקוה יש מחלקת נוער מצוינת, שם גם מנור סולומון התחיל. הוא עבר לשחטאר דונייצק וכעת מבוקש גם בקבוצות באנגליה".

אופיר לוזון, מנהל מחלקת הנוער של המלאבסים, הוסיף: "למשפחה של ליאל אין הרבה כסף, ההורים שלו עבדו קשה מאוד כדי לתמוך בבית. הם אנשים צנועים. ליאל יודע להגיד תודה לאביו על כל זוג נעליים שקנה לו. הוא שונה מאוד מהישראלי הממוצע, זה כאילו הוא גדל בדור אחר. הוא בוגר מאוד וזה הקסם שלו. החלום שלו ברור והוא הולך לכבוש את המטרה שלו. הוא יצא לחופש ויחזור בכושר הכי טוב שיש, התכונות הגדולות ביותר, מלבד המהירות שלו, הן הטכניקה והחוצפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully