וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: כריס קלייברן חתם לעונה הקרובה

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 12:52

הגארד-פורוורד (25, 1.98), אחיו של וויל קלייברן, מצטרף לכתומים אחרי עונה טובה מאוד במינסק: "שחקן צעיר עם פוטנציאל גדול שיכול להגיע בעתיד לרמות הגבוהות". אייזנהרט ממשיך בהפועל באר שבע

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד-פורוורד האמריקאי כריס קלייברן ששיחק בעונה שעברה במדי צמוקי מינסק מליגת ה-VTB. קלייברן הוא אחיו של וויל, שחקנה של הפועל חולון בעבר, שמשחק בימים אלה בצסק"א מוסקבה.

"אנחנו שמחים על הצטרפותו של כריס למשפחת ראשון לציון", אמר גיא גודס על שחקן החיזוק החדש שלו, "כריס שחקן צעיר עם כשרון ופוטנציאל גדול שיכול להגיע בעתיד לרמות הגבוהות. גארד גבוה שמאוד מתאים לאופי ומחויבות של הקבוצה שאנחנו בונים השנה ויביא לנו קשיחות, אנרגיה ויכולת לייצר נקודות".

קלייברן (25, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת UNLV משנת 2019 כשבעונתו האחרונה רשם 14.1 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק. אחרי שלא נבחר בדראפט ה-NBA חתם בבידגוזץ' הפולנית ורשם 15.3 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק. בקיץ שעבר הצטרף לצמוקי מינסק ששיחקה ב-VTB במדיה רשם 16.1 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע.

ראשון לציון בונה הקיץ קבוצה צעירה שמנסה לחזור לצמרת אחרי עונה בה פחות הצליחו בכך. לצד הקפטן נועם דוברת ישחקו איגור קולשוב, טל פלד, נתנאל ארצי ונועם אביבי שכבר חתמו לעונה הבאה.

שחקן מכבי ראשון לציון כריס קלייברן. האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
מיוחס. קלייברן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון

הפועל באר שבע הודיעה שהסנטר בן אייזנהרט (30, 2.08) האריך את חוזהו במועדון ויפתח את עונתו השישית ברציפות בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully