וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי נוטה לא לפרוש, עשוי להגיע להסכם חדש עם מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 11:19

הפורוורד הוותיק ככל הנראה ידחה את סיום הקריירה שלו. הצהובים לא ינצלו את אופציית היציאה מחוזהו אך במקביל ינסו להגיע עימו להסכם חדש, בסכום מופחת ממה שהיה אמור לקבל בהסכם המקורי. הקבוצה הודיעה על הישארותו של עוז בלייזר ועזיבתו של סנדי כהן

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

כחודש אחרי סיום העונה שעברה, מכבי תל אביב קרובה לגלות על עתידו של עומרי כספי. הפורוורד ששקל פרישה נוטה לדחות את סיום הקריירה שלו בשלב הזה, ולהעביר את הכדור לצהובים. לאלופה יש אופציית יציאה מחוזהו של כספי, והנטייה של המועדון היא לא לצאת מהחוזה, אלא להגיע עימו להסכם חדש לעונה הקרובה, ככל הנראה בסכום מופחת ממה שהיה אמור לקבל במקור.

כספי חזר מפציעה בת שנה בחודש נובמבר בעונה שעברה, אלא שדווקא אז סבל ממחלה שהשביתה אותו שוב ממשחק פעיל. כשחזר לשחק היה מוגבל בדקות המשחק שלו למשך תקופה ארוכה, וחזר לפעילות מוחלטת רק בסיום העונה כשהיה חלק מהזכייה באליפות ובגביע המדינה.

אם כספי אכן יישאר במדים הצהובים הוא ישלים את הסגל, כשמכבי תל אביב הודיעה היום גם על הישארותו של עוז בלייזר באופן רשמי. השניים יחברו ליפתח זיו, ג'ון דיברתולומיאו וג'ייק כהן, שביחד עם חמישה זרים ישלימו רוטציה של עשרה שחקנים שירשמו למשחקי הליגה. בנוסף, הקבוצה אמורה להעלות שחקן או שניים מקבוצת הנוער ומי שעשוי להיות אחד מהשחקנים הללו הוא הפורוורד יובל לוין.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
ימשיך בצהוב? כספי/אודי ציטיאט

במקביל הודיעה היום (שלישי) על פרידה רשמית מסנדי כהן שעובר לבני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully