וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו גרב לא נשאר מאחור": ג'ף רוזן לא הותיר כלום לאגודת מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 18:26

אחרי 14 שנים כבעלים עזב האמריקאי ועבר למכבי אשדוד, כשהוא מרוקן את החדרים ברוממה שהיו בשימושו ולא השאיר אפילו בגדי אימון. גם את החשבונות ברשתות החברתיות סירב להשאיר לאגודה והציע להם אותם למכירה

אחד הסיפורים המעניינים ביותר השנה בליגה הלאומית בכדורסל הוא העזיבה של ג'ף רוזן ממכבי חיפה, הקבוצה שירדה בתום העונה מליגת העל, וחבירתו כספונסר ומנהל מקצועי למכבי אשדוד, אחת היריבות של הירוקים על הכרטיס לליגת העל.

רוזן עזב את מכבי חיפה אחרי 14 שנים בהם היה הבעלים של הקבוצה, סחב אותם לזכייה באליפות, גמר סל, גמר גביע המדינה והשתתפות ביורוקאפ, ובמקביל למסעות משחקים מול קבוצות NBA. את הקבוצה הוא העביר לאגודת מכבי חיפה, בראשות אילן בק, שכבר החלה להכין את הקבוצה לליגה השנייה, מינתה את טל נתן למאמן הקבוצה, החתימה את הקפטן דניאל קופרברג ובימים אלה עובדת על החתמות נוספות.

הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן. אדריאן הרבשטיין
ג'ף רוזן/אדריאן הרבשטיין

אלא שברקע המעבר של רוזן לאשדוד התרחש בימים האחרונים אירוע שהפתיע את אנשי הקבוצה החדשה. בשבוע שעבר רוקנו אנשיו של רוזן את אחרוני הדברים שנשארו באולם ברוממה כך שלקבוצה החדשה לא נותר כלום מלבד האולם. "אפילו בגדי אימון לא נשארו, שום דבר. לקחו את כל מה שיכלו, אפילו גרב לא נשאר מאחור", סיפרו מקורבים לקבוצה החדשה.

כמו כן חשבונות הפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם של מכבי חיפה, שהוקמו והופעלו על ידי אנשיו של רוזן, לא פעילים מאז ההחלטה לעזוב את הקבוצה, והסיסמאות לא הועברו לאגודה. את ההודעות הרשמיות מוציאה מכבי חיפה דרך הדובר החדש שלה ודרך חשבון הפייסבוק של האגודה, לצד הודעות על שחיה, ג'ודו וענפים נוספים. גם מידע על מנויים ורוכשי כרטיסים לא הועבר נכון לעכשיו. החשבונות ברשתות החברתיות, להם עשרות אלפי עוקבים, צפויים להיסגר ולא לעבור לאשדוד.

מצידו של רוזן מסבירים כי החזיר את הקבוצה כפי שמחויב בהסכם שלו עם האגודה, וכי הוצע לה לקנות את הדברים שנלקחו מרוממה. את יתר הציוד, שהשווי שלו מוערך בכסף רב, צפוי רוזן למכור, וחלקו כבר נמכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully