וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: מגיש יהודי דתי נבחר בדראפט ליגת הבייסבול

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 14:03

ג'ייקוב שטיינמץ נלקח במקום ה-77 על ידי אריזונה דיאמונדבקס. הוא משחק בשבתות, אך צועד אל האצטדיון וכעת יידרש לבחור בין מרדף אחר קריירה מקצוענית ללימודים בקולג'

בייסבול: ג'ייקוב שטיינמץ נבחר במקום ה-77 בדראפט על ידי אריזונה דיאמונדבקס. MLB, אתר רשמי
בייסבול: ג'ייקוב שטיינמץ נבחר במקום ה-77 בדראפט על ידי אריזונה דיאמונדבקס/אתר רשמי, MLB

היסטוריה נרשמה הלילה (בין שני לשלישי) בדראפט של ליגת הבייסבול המקצוענית (MLB), כאשר ג'ייקוב שטיינמץ הפך לשחקן היהודי אורתודוכסי הראשון שאי פעם נבחר על ידי אחת מקבוצות הליגה.

שטיינמץ בן ה-17 עשוי להצטרף לאריזונה דיאמונדבקס, שבחרה בו במקום ה-77 וכעת הוא יצטרך להחליט האם לרדוף אחרי החלום לשחק בליגה הבכירה או ללכת לקולג' במקום. במידה שיצליח להגיע ל-MLB יום אחד, שטיינמץ הבטיח להמשיך בדרכו: הוא שומר שבת וכשרות, אך מוכן לשחק בשבתות וחגים. יחד עם זאת, הוא צועד אל האצטדיון במקרים כאלו, במקום לנסוע. הוא אף סיפר שלעיתים נאלץ לצעוד כשמונה קילומטרים על מנת להגיע לאצטדיונים בהם הגיש בשבתות.

המגיש מניו יורק מתנשא לגובה 1.98 מטרים. הוא גדל באזור לונג איילנד ושיחק לאחרונה באחת מאקדמיות הבייסבול הבכירות בארצות הברית, בפלורידה, שם הסקאוטים החלו לשים לב לכישרון שלו. קודם לכן הוא הופיע במדי התיכון היהודי שלו, ה"אקדמיה היהודית של לונג איילנד".

אגב, אביו של ג'ייקוב, אליוט, עלה אף הוא לכותרות במרץ 2020, כאשר הקבוצה אותה הוא מאמן, "ישיבה יוניברסיטי", עשתה היסטוריה והעפילה לראשונה בתולדותיה לשלב 16 האחרונות בטורניר הכדורסל של דיוויז'ן 3, לפני שזה נקטע בשל התפרצות הקורונה בארצות הברית.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully