וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ייקובן בראון חתם לעונה, גיל בני לשנתיים

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 14:50

הגארד (31, 1.88) שהיה מהטובים בליגת העל בשנים האחרונות וסבל מפציעות לא פשוטות, יעבור בדיקות רפואיות מקיפות כחלק מתנאי חוזהו. דני פרנקו: "מקווים שיימצא כשיר בבדיקות הרפואיות ונוכל לצאת יחד לדרך חדשה ומרגשת". גם גארד גלבוע/גליל מצטרף

דוויין ווייד מברך את דווין בוקר אחרי ניצחון פיניקס במשחק 2 בגמר/חשבון הטוויטר של הסאנס

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של ג'ייקובן בראון עד לסיום העונה. הדומים הודיעו כי החתמתו של בראון כפופה לבדיקות רפואיות מקיפות שיעבור, והוא צפוי להגיע בשבועות הקרובים לארץ כדי לעבור אותן.

"כחלק מההיערכות לעונה הבאה, אני שמח שג'ייקובן החליט להגיע להפועל מתוך מגוון האפשרויות שהיו לו", אמר דני פרנקו על החיזוק החדש שלו, "הרצון להגיע למועדון תחרותי שרעב להצלחה, יחד עם אוהדים שנחקקו היטב בזיכרונו היטו את הכף לטובת הפועל. אנחנו נמצאים בקשר עם השחקן ומקווים שיימצא כשיר בבדיקות הרפואיות ונוכל לצאת יחד לדרך חדשה ומרגשת".

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון מול שחקן מכבי ראשון לציון ג'רמי פארגו. דני מרון
יחזק את הפועל תל אביב. בראון/דני מרון

בראון (31, 1.88), שפרץ במדי גלבוע גליל עם 16.7 נקודות למשחק בעונת 2017/18, נחשב לאחד השחקנים הטובים בליגת העל בשלוש השנים האחרונות. בעונת הבכורה שלו בירושלים הוא רשם ממוצעים של 10.4 נקודות ו-4.6 אסיסטים ועונה לאחר מכן כבר שיפר את המספרים שלו ועמד על 15.4 נקודות ו-5.9 אסיסטים בליגת העל. בעונה החולפת כאמור הוא סבל מפציעות שהעיבו עליו ושיחק רק שמונה משחקים בעונה הכושלת של ירושלים.

גיל בני, שחקנה של גלבוע/גליל בשנתיים האחרונות, חתם בקבוצה לשנתיים, ודני פרנקו אמר על כך: "אני מברך על ההצטרפות של גיל להפועל. חוכמת המשחק, האגרסיביות, הנחישות והקבוצתיות שהפכו את גיל לקפטן נבחרת שהיא אלופת אירופה, תואמות את הרוח שאנחנו רוצים לראות במדים האדומים. אני בטוח שגיל יעזור לנו ללכד קבוצה מנצחת על ומחוץ למגרש".

בראון ובני יחברו בקו האחורי של פרנקו לבר טימור, רז אדם וג'יימס יאנג שכבר חתמו. ג'יי פי טוקוטו גם כן חתום בשורות הקבוצה שמנסה לצרף את עידן זלמנסון מהפועל ירושלים. גם לים מדר חוזה תקף במדים האדומים לעונה הבאה, אך לא ברור בשלב זה היכן ישחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully