וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב נרגש לקראת העונה ה-11 שלו בבלגיה: "מעולם לא חוויתי הכנה כזו"

קשר אנדרלכט מחכה למחזור הראשון ב-25 ביולי: "אחרי שלושה שבועות של אימונים, אני יכול להגיד שמעולם לא חוויתי דבר כזה". תאי עבד בן ה-17 מהפועל תל אביב החל בהתרשמות בנוער של פ.ס.וו איינדהובן

ליאור רפאלוב בן ה-35 מתחיל להתרגל לקבוצתו החדשה אנדרלכט. הקשר הוותיק, שעזב בתום העונה שעברה את אנטוורפן והצטרף למועדון הפאר הבלגי, מתאמן כבר מספר שבועות עם קבוצתו החדשה, כשבסוף החודש, ב-25 ביולי, תצא לדרך העונה החדשה בליגה הבלגית, עם המשחק הביתי של אנדרלכט מול רויאל אוניון סן ז'ילואז.

"אחרי שלושה שבועות של אימונים אני יכול להגיד שמעולם לא חוויתי דבר כזה במסגרת הכנות לעונה", אמר רפאלוב לתקשורת הבלגית. "אני מרגיש שאחת המשימות הכי חשובות שלי העונה היא לעזור לשחקנים צעירים. התפקיד שלי הוא להפוך אותם לטובים יותר".

אנדרלכט ערכה עד עתה משחק הכנה אחד, במהלכו סיימה ב-1:1 מול סנט טרוידן. היא הייתה אמורה לשחק מול אוסטנד אך המשחק בוטל, ובהמשך היא אמורה לפגוש את אופי ואייאקס למשחקי הכנה לקראת פתיחת הליגה.

ובינתיים בהולנד: תאי עבד, קשרה בן ה-17 של הפועל תל אביב, החל להיבחן בקבוצת הנוער של פ.ס.וו איינדהובן, אותה מאמן רוד ואן ניסטלרוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully