וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל צד מתבצר בעמדתו: קבהא עלול לעזוב את הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 8:30

אלונה ברקת מתעקשת שהקשר יקצץ בצורה משמעותית בשכרו, אך הוא מסרב. החיפושים אחר מגן שמאלי וחלוץ נמשכים, דור מיכה יוצג רשמית. חאתם עבד אלחמיד ממשיך לסבול מכאבים בברך

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

מבוי סתום במגעים בין הפועל באר שבע למרואן קבהא והקשר עשוי לעזוב את הקבוצה. הבעלים אלונה ברקת מתעקשת שקבהא יקצץ בצורה משמעותית בשכרו לעונה הבאה הנאמד בכ-300 אלף יורו נטו. מדובר בחוזה ארוך טווח עליו חתם הקשר כאשר חזר לארץ והעונה הבאה היא האחרונה בחוזהו. בעונה שעברה קיצץ הקשר בצורה מאסיבית בשל הקורונה והבעיות שהיו לקבוצה עקב העזיבה של ברקת ולקראת העונה הקרובה, הוא החליט שהוא לא צריך להוריד שוב בשכרו. ברקת עומדת על כך שהשחקן לא ימשיך לשחק באותו חוזה וכל צד מתבצר בעמדתו.

בינתיים, מפגין קבהא יכולת טובה באימונים ובמחנה שהסתיים בפולין הוא היה מהבולטים. אך סירובו לקצץ, עלול להוביל לפרידה ממנו כאשר הפועל באר שבע תצטרך להשלים את שכרו אם כך יהיו הדברים. בני סכנין מגלה עניין רב בקשר, אך גם קבוצות אחרות בתמונה אם כי הרבה קבוצות כבר סוגרות את הסגלים שלהן וקבהא שרואה את עצמו חלק מקבוצה גדולה בכדורגל הישראלי, עלול למצוא את עצמו בבעיה שכן אם יישאר בבאר שבע, הוא עלול לשבת לא מעט על הספסל ואולי אף ביציע.

מרואן קבהא שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
לא מוכן לוותר. קבהא/לירון מולדובן

בתוך כך ממשיכים במועדון בחיפושים אחר חלוץ ומגן שמאלי זרים ונמצאים במגעים עם שחקנים וסוכנים. היום אמור להיות מוצג רשמית דור מיכה, אחרי שאמש כבר הגיע לבית האדום והצטלם עם אוהדים אחרי שסיים את הבדיקות הרפואיות שקיים במרכז הרפואי סורוקה.

מי שסובל מבעיה רפואית מאז המחנה הוא חאתם עבד אלחמיד. לבלם יש כאבים בברך והוא זקוק למנוחה וחיזוקי השרירים סביב הברך כדי לצאת מהבעיה. לא מן הנמנע כי אלחמיד ייקח כעת פרק זמן של שבועיים לטיפולים כדי לצאת מהבעיה ובמצב כזה מיגל ויטור ואיתן טיבי יהיו צמד הבלמים במוקדמות הקונפרנס ליג ביום חמישי הבא. מחרתיים תוכל הפועל באר שבע לבחון את כוחה במשחק גביע הטוטו מול מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully