וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "מקווה לסיים את הקריירה בלוס אנג'לס לייקרס"

הכוכב הגדול מביט קדימה: "בין אם זה יהיה בעוד ארבע, חמש, שש או שבע שנים - מקווה שאוכל להמשיך לשחק. אני כל כך אוהב להיות ב-LA"

נבחרת ארצות הברית בכדורסל לטוקיו 2020/מתוך יוטיוב

כמעט מדי ריאיון, נשאל לברון ג'יימס עד איזה גיל ישחק. תשובה חד-משמעית הוא טרם סיפק, אך בריאיון שהעניק לפודקאסט "סמארטלס", סיפר שהכוונה העיקרית שלו כרגע היא להעביר את שארית הקריירה שלו בקבוצתו הנוכחית - לוס אנג'לס לייקרס.

"אני באמת מקווה לסיים את הקריירה שלי בלייקרס", סיפר הכוכב שהחל אותה בקליבלנד, המשיך במיאמי, שב לקאבס ואז הגיע לעיר המלאכים. "אני לא יודע עוד כמה שנים - בין אם זה ארבע, חמש, שש, שבע, אני מקווה שאוכל להמשיך לשחק.

"אני כל כך אוהב להיות בלוס אנג'לס, המשפחה שלי אוהבת להיות בלוס אנג'לס, להיות במועדון כל כך היסטורי כמו הלייקרס זה משהו... זה כמו שאני ב"ספייס ג'אס" - מעולם לא חשבתי שזה יהיה אפשרי. אתה חושב על קארים, מג'יק, ווילט צ'מברליין, ג'רי ווסט, אלג'ין ביילור, קובי, שאק, יש פה רשימה כל כך גדולה".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Thearon W. Henderson, GettyImages
לא רוצה לשמוע על אף קבוצה אחרת. לברון/GettyImages, Thearon W. Henderson

וג'יימס, כך עושה רושם, רוצה להיות חלק מהרשימה המפוארת הזו, ולחרוט את שמו בדפי ההיסטוריה של המועדון. יש לציין שכרגע, הוא חתום בלוס אנג'לס עד 2023, אז יהפוך שחקן חופשי בגיל 38. בארצות הברית העריכו בעבר כי ירצה להישאר בליגה הטובה בעולם כדי לשתף פעולה עם בנו, ברוני ג'יימס בן ה-16, שיסיים את בית הספר התיכון ב-2023. "זו בלי ספק אחת המטרות שלי", אמר בעבר. "כרגע הוא בתיכון, אבל זה יהיה די מגניב להיות יכול לשים את זה בקורות החיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully