וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל: "השיקום של דני אבדיה מתקדם מצוין, הוא ימשיך להשתפר"

כוכב וושינגטון החמיא לישראלי ונשמע נלהב לקראת העונה הבאה: "יש לנו את החתיכות הדרושות. צריך קליעה קצת יותר טובה"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של מילווקי באקס

כוכב וושינגטון בראדלי ביל נמצא בימים אלה עם נבחרת ארצות הברית במחנה האימונים שלה בלאס וגאס. לצד הניסיון לזכות במדליית כסף, פוזל הגארד הנהדר גם על עונת 2021/22 ב-NBA, בה הוא יקווה שקבוצתו תעשה את קפיצת המדרגה המיוחלת.

בריאיון שהעניק ל-CBS, ציין כוכב הוויזארדס גם את דני אבדיה, שנמצא בשלבי השיקום ואמור לחזור לכשירות מלאה בשבועות הקרובים. "השיקום שלו דני מתקדם מצוין", אמר ביל. "הוא ימשיך להשתפר ולשפר את המשחק שלו. יש לנו את החתיכות הדרושות".

הכוכב פירט והסביר: "כמובן שאנחנו זקוקים למאמן, לאדם הנכון לתפקיד. נצטרך לבנות את הקבוצה דרך הדראפט, שוק השחקנים החופשיים. אנחנו צריכים קליעה קצת יותר טובה, אבל יש לנו את הגודל. השגנו את דניאל גאפורד והוא מאוד עזר לנו. נקבל בחזרה את תומאס בריאנט, רוי האצ'ימורה ישתפר. נצטרך להשיג כמה שחקני הגנה, שחקני כנף אתלטיים שיכולים לקלוע שלשות, ואני חושב שנשתפר".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם בראדלי ביל. רויטרס
בקרוב הוא חוזר. אבדיה עם ביל/רויטרס

ביל ניסה להסביר מה לא עבד בעונה שעברה: "כולם יודעים שהיינו צריכים להיות טובים יותר. אפשר להיות גאים במה שעשינו, כי חפרנו לעצמנו בור גדול בתחילת השנה והקורונה פגעה בנו חזק. ועדיין - היינו יכולים וצריכים להיות טובים יותר. לקראת סוף השנה משהו התחבר לנו ונראינו רעבים. הראינו שאנחנו יכולים להתחרות, הראינו שאנחנו קבוצת פלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully