וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גלבוע/גליל תצרף את הפורוורד רוני הארל

12.7.2021 / 19:35

התקשורת באירופה מדווחת כי הפורוורד (25, 2.01) שהצטיין בשנתיים האחרונות בליגה השנייה בספרד ובליגה הראשונה ברומניה יהיה שחקן החיזוק הזר הראשון של סגנית האלופה, שתשתתף העונה ביורופקאפ

הפועל גלבוע/גליל מתחילה להראות סימני תזוזה לקראת עונת 2021/22. דיווח של העיתונאי האיטלקי אמיליאנו קארצ'יה קובע כי הקבוצה קרובה לצרף את הפורוורד רוני הארל ששיחק בעונה שעברה בפאלמה מהליגה הספרדית השנייה.

הארל (25, 2.01) שיחק במשך שלוש עונות במדי אוניברסיטת קרייטון, ועבר לעונת הסיניור שלו לאוניברסיטת דנבר שם רשם 12.9 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו במדי סטיאווה בוקרשט שם רשם 12.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק. העונה עבר לליגה השנייה בספרד, שהביאה לישראל בשנים האחרונות את ג'ון דיברתולומיאו וקיילב אגאדה, ורשם 16.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע.

גיא קפלן, שהיה עוזר המאמן בשנים האחרונות בגלבוע, יעמוד על הקווים השנה בגן נר וידריך את הקבוצה שתשתתף ביורופקאפ. מי שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת בגלבוע הם חן כלפון, הקפטן יותם חנוכי והסנטר בניה סרור. מלבד השלושה מי שצפוי להצטרף הוא הרכז עידן אלבר ממכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully