וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלת נפתחה: מכבי תל אביב מחשבת את יתרונות ניקיטה רוקאביציה

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 19:43

העובדה כי יגיע כשחקן חופשי ולא ייחשב כזר מפתה את הצהובים - וגם האספקט השיווקי קוסם. סגנית האלופה חיכתה לראות את עמדת מכבי חיפה וכעת העסקה עשויה לצאת לפועל: רוקאביציה דורש 400 אלף יורו נטו לעונה לתקופה של שנתיים, ספק אם סגנית האלופה תסכים לדרישות הללו

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

אחרי ההודעה הרשמית של מכבי חיפה עם ברכת הדרך לניקיטה רוקאביציה, נראה שהחלוץ קרוב מתמיד להצטרף למכבי תל אביב. עדיין לא מדובר בעסקה קלה שתצא לדרך מיד, אבל הצהובים המתינו כל העת לראות האם מלך שערי הליגה בכלל רוצה להישאר בישראל ומה תהיה עמדתו ועמדת מכבי חיפה בדבר חידוש החוזה.

רוקאביציה בן 34 והוא מכוון לחוזה בגובה של 400 אלף דולר נטו לעונה, לתקופה של שנתיים. לא בטוח שמכבי תל אביב תסכים מיד לדרישות הללו, אבל לחלוץ יש שני יתרונות בולטים: הוא אינו נחשב לזר, ויגיע בהעברה חופשית.

במקביל להמתנה הדרוכה לרוקאביציה, ניהלו הצהובים מגעים עם חלוצים זרים בעסקאות שונות שכללו גם רכישת כרטיס. כעת יצטרכו במועדון לקבל החלטה דרמטית האם ללכת על האוסטרלי הוותיק, שמצד אחד מכיר היטב את ליגת העל והוכיח את עצמו, אך מצד שני אין לו עוד הרבה שנים לשחק ולא בטוח שהוא כעת בשיאו.

ניקיטה רוקאביציה מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
כבר נבחן בשורות הצהובים ב-2014. רוקאביציה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מה שבטוח, וגם על כך מדברים במועדון, הוא שמדובר גם במהלך שיווקי שוודאי יוביל למכירת עוד כמה אלפי מנויים. להעביר למכבי תל אביב את אחד השחקנים המצטיינים של האלופה זה בהחלט מהלך אסטרטגי שיכול לתת לצהובים יתרון מסוים בעמדה הקדמית ולהוביל אולי להחזרת הצלחת לקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully