וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מקנרו: "נובאק דג'וקוביץ' יזכה לפחות בעוד 4-5 גרנד סלאמים"

כוכב העבר האמריקאי מנתח: "פדרר כבר לא יזכה בעוד גרנד סלאם, נדאל באחד. נובאק מעולם לא שיחק טוב יותר, הוא כל כך רחוק מהמתחרים"

נובאק דג'וקוביץ' חרט אמש (ראשון) את שמו בספרי ההיסטוריה של הטניס העולמי, כשהשתווה לרוג'ר פדרר ורפאל נדאל עם גרנד סלאם מספר 20 בקריירה המפוארת שלו. אלא שבניגוד למאסטרו השוויצרי ולשור ממאיורקה, המדורג ראשון בעולם לא נראה רחוק במיוחד משיא הקריירה שלו, ולכל ברור כי בקצב הזה, ניפוץ השיא הוא רק עניין של זמן.

"דג'וקוביץ' משחק כעת הכי טוב שאי פעם שיחק", חרץ אגדת העבר ג'ון מקנרו. "אני חושב שהוא יזכה לכל הפחות בעוד ארבעה או חמישה גרנד סלאמים, בתנאי שיישאר בריא". במקרה כזה, ינפץ את שיאה המיתולוגי של מרגרט קורט - 24 גרנד סלאמים, הכי הרבה בהיסטוריה. "פדרר כבר לא יזכה בעוד גרנד סלאם", הוסיף מקנרו. "הוא יישאר על 20. נדאל יזכה בעוד אחד".

הסרבי האימתני זכה בשלושת הגרנד סלאמים השנה, וכעת מצפה לו אתגר נוסף: לזכות באליפות ארצות הברית הפתוחה ובמדליית זהב אולימפית, ולשחזר הישג שנרשם רק פעם אחת בלבד על ידי שטפי גראף ב-1988. "דג'וקוביץ' כל כך רחוק מכל יתר המתחרים שלו ביכולת שלו לשכתב את ההיסטוריה ולתפקד תחת לחץ", הוסיף מקנרו. "אתה מנסה לשבור שיאי כל הזמנים, יש הרבה לחץ בזה, והוא בכל זאת מצליח לשחק את הטניס הטוב ביותר שלו כרגע. אני מניח שהוא ימשיך לעשות זאת עוד כמה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully