וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזה קיימה משחק ידידות עם קבוצת הנשים של הפועל ירושלים

הספונסרית של הקבוצה קיימה מפגש עם השחקניות: "תמיכתנו בהפועל קטמון ירושלים מייצגת את מחויבותה של Visa לשילוב חברתי ולקידום העצמת נשים"

בשנה שעברה הכריזה Visa בישראל כי תתמוך בהפועל קטמון ירושלים, מועדון הכדורגל לנשים, במטרה לחזק ולהעצים גיוון, שילוב חברתי והעצמת נשים דרך ענף הספורט כדורגל נשים. כחלק מתמיכה זו, נערך משחק בין צוות Visa ישראל ושחקניות קבוצת הפועל קטמון ירושלים, אשר נדחה בשל מגיפת הקורונה. אך למרות הדחיות, הרוח הספורטיבית נשמרה ותאריך חדש נקבע לחודש יוני. המשחק הידידותי נערך בקבוצות מעורבות וכלל חימום ומשחק על חצי-מגרש. את התוצאות סירבו שתי הקבוצות לגלות.

בטרם החל המשחק, מנכ"ל Visa בישראל, ברק מלניק, אמר לשחקניות: "תמיכתנו בהפועל קטמון ירושלים מייצגת את מחויבותה של Visa לשילוב חברתי ולקידום העצמת נשים החל מחדרי הישיבות וכלה למגרשי הכדורגל. תמיכה זו בכדורגל הנשים מהווה חלק אינטגרלי מהיוזמות השוטפות של Visa לקידום כדורגל נשים ברחבי העולם".

משחק ידידות בין ויזה והפועל ירושלים. יחצ,
משחק ידידות בין ויזה לבנות הפועל ירושלים/יחצ

עוד הוסיף מלניק: "הכדורגל הוא ספורט משמעותי ביותר בתרבות הישראלית. הן ילדים והן מבוגרים, ממטולה ועד אילת, משחקים, צופים ונושמים כדורגל. יחד עם זאת, הנוכחות של נשים על המגרשים אינה מספקת והן בקושי נוכחות בספורט הכדורגל לסוגיו. מועדון הכדורגל הפועל קטמון ירושלים מוביל ומנהיג העצמת נשים בענף ולכן מתן תמיכה שלנו לפעילות זו משמעותית תוך שהיא מתיישבת עם גישתנו לגבי העצמת נשים. אנו גאים ואף יותר מכך, לתמוך בנשים בכדורגל ומקווים שהמהלך יעורר השראה ויעודד יותר נשים ובנות צעירות בחברה שלנו להעז ולהתגבר על המכשולים כשהן הולכות אחרי החלומות שלהן".

אורי שרצקי, מנכ"ל הפועל ירושלים: "אנחנו גאים בתמיכה זו של Visa - זוהי זכות לחלוק את הערכים שלנו עם ארגון בינלאומי מסדר גודל זה. אנו מודים לכם על שהענקתם לנו את ההזדמנות להמשיך ולהעצים נשים ונערות בירושלים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully